Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Λατρεμενη μου Μαγισσα...


Λατρεμενη μου Μαγισσα πρεπει να εχω φτασει στα ορια της τρελας για σενα.
δε καταφερνω να γραψω δυο σειρες χωρις να παρεμβαλλεσαι εσυ μεσα μου.
η σκεψη μου δε καταδεχεται σε τιποτα αλλο να αφιερωθει εκτος απο σενα.
το θελω..η δε το θελω η φαντασια μου με οδηγει κοντα σου
ω! Λατρευη μου Μαγισσα δεν εχεις ιδεα τη περνω
παιρνω την ομορφη φωτογραφια σου στα χερια μου και σου μιλω σε κοιταζω
και λεγω ποσο εκπληκτικα πανεμορφη εισαι.
σε αγκαλιαζω  παλι σε φιλω σε χαϊδολογω χίλια ερωτικα καμωματα αναπαραγω.
οσο για την καρδια μου εχεις εγκατασταθει εκει μαλιστα για τα καλα.
και μεσα στη καρδια μου ειναι που εχω την πιο γοητευτικη αισθηση.
Νιωθω πολυ ευτυχης οταν σε σκεφτομαι ζω ενα πανεμορφο ονειρο
εχεις κατασπαραξει τα παντα μεσα μου
και ζω μια υπεροχη φρικτη κατασταση.
Ζω μονο για σενα αλλα ειναι αδικο να βλεπω τον εαυτο μου σε τετοιο χαλι
μεσα στη λυπη και μπλεγμενος σε πεπλα αραχνης αδιαφανη.
Παλι εχθες βραδυ οπως εβλεπα την ομορφη φωτογραφια σου ελεγα διαφορα μεσα μου
και ειχα τοση μεγαλη χαρα.
Αχ! ουτε οι αγγελοι του παραδεισου δεν ειναι τοσο μακαριοι οσο ημουνα εχθες εγω
Λατρεμενη μου Μαγισσα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου