Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

αγιε ιωαννη νονε του χριστου μας...

Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..
εσυ που γιορταζεις σημερα.. 
εσυ ο μεγαλος νυστευτης προτυπο εγρατειας...
εσυ που εχεις βρει το δρομο για να τρεφεις το πνευμα σου για να εξυψωνεσαι σε ουρανια μηκη και πλατη σε ικετευω βοηθησε με....
Δωσε μου να εχω μεσα στη ψυχη μου, κανε μου να εχω μεσα στη καρδια μου συνοικο την αγαπη τη καλοσυνη το δοσιμο.... 
και οταν θα ψωνιζω με τη καρτα αλληλεγηυης απο τα λιγα που περνω βοηθαμε να δινω μια χαψια απο τα πλουσια φαγωσιμα μου στους φτωχους...
στο ονομα της χαρης σου και για δειγμα του λιμου της ψυχης μου...
για να μη ξεχνω ποτε τη φτωχεια μου... 
Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..... 
γλυκαινομαι και εγκωμιαζω της αρετες σου καθως μονος μου τοτε στο νησι της ομορφη χιος μου και τωρα ακομη εδω στο χωριο μου διαβαζω τους χαιρετισμους σου....
Ημαρτον Σχωραμε Αγιε Ιωαννη μου και βοηθαμε να κανω ενα μικρο προσκυνηταρι μεσα στο καστρο μεσα στο φρουριο της χιου... 
και 4 φορες το χρονο να σε γιορταζουμε εκει... 
Αγιε Ιωαννη μου εσυ νονε του Χριστου μας μαζι με την Αγια Μαρκελλα μας τον Αγιο Ισιδωρο και ολους τους ταπεινους αγιους της μυροβολο χιου προστατευστε μου το αγαπημενο  μου νησι και δωστε υγεια σε ολο το κοσμο της γης...
ομορφη χιος μου υπεροχη σελιδα και καλη μου φιλοι και φιλες
Χρονια πολλασε ολους τους γιαννηδες της ομορφης σελιδας..
Καλημερα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου