Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Φιλι ! στη ακρη καταθετω..


Φιλι ! στη ακρη καταθετω....
Αυγουστος μηνας φλογισμενος ειναι πανω στα σεντονια μου πανω στο κορμι μου...
φλογα και παθος εχει μεσα στη ψυχη μου , και τα ονειρα μου σκορπισμενα ειναι...
και με τυραννουν της νυχτες που ειμαι μονος μου ......
μυριοι οι ποθοι μου για σενα.....
η σκεψη μου παιχνιδιαρα ειναι και αμαρτωλη...
Το φεγγαρι αποψε μου λιγοστευει την ανασα ...
η ομορφη φωτογραφια σου με το τιραντακι στο μαυρο φορεμα σου με κολαζει...
ο ποθος μου για σενα αποψε ορεγεται το κολασμενο σου κορμι...
αδυσωπητα μονος οπως ειμαι επιθυμω να αμαρτανω σε σκεψη και κορμι...
αποψε φλεγομενη πυρακτωμενη μεσα στη σκεψη μου εισαι , ανθρωπος απλος ειμαι και εσυ ονειρικη.......
η φαντασια μου γυμνη μπροστα στον εφιαλτη του ποθου μου , φλογισμενη καυτη η σκεψη μου ειναι και αλητευει πανω σου......
ναρκωμενη απο τον ιλιγγο της ηδονης η ψυχη μου βλεπω να ειναι...
λυσσασμενος απο ερωτα αποψε θελω να γεμισω τη νυχτα μου...
κατακλυζω το ειναι μου με το ποθο μου με την αμαρτια μου , αφου το παθος μου για σενα δεν μπορω να το δαμασω...
αναφλεγεται μεσα στη νυχτα σε ωρα προχωρημενη σε ωρα ονειρου και αμαρτιας η σκεψη μου....
νυχτα αυγουστος και αποψε γυμνος να φορω μονο το μαυρο της αμαρτιας του sex και του παθους...
και με τη λατρεια ενος ερωτα πιο δυνατο και απο το φοβο του θανατου να σου φωναζω.....
φιλη μου...
Φιλι στην ακρη στο κολασμενο σου κορμι καταθετω...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου