Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Αγιε Ιωαννη προδρομε και Βαπτιστα βοηθαμε..

Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..
εσυ που γιορταζεις σημερα...
ο νονος του Χριστου μας που ολες οι εκκλησιες σε εχουν μεσα..
εσυ ο μεγαλος νυστευτης προτυπο εγρατειας...
εσυ που εχεις βρει το δρομο για να τρεφεις το πνευμα σου για να εξυψωνεσαι σε ουρανια μηκη και πλατη σε ικετευω βοηθησε με....
Δωσε μου να εχω μεσα στη ψυχη μου, κανε μου να εχω μεσα στη καρδια μου συνοικο την αγαπη τη καλοσυνη το δοσιμο.... και οταν θα ψωνιζω με τη κοινωνικη καρτα αλληλεγγυης αυτα τα λιγα που περνω βοηθαμε να δινω μια χαψια απο τα πλουσια φαγωσιμα μου στους φτωχους και στους ανεργους..
στο ονομα της χαρης σου και για δειγμα του λιμου της ψυχης μου...
για να μη ξεχνω ποτε τη φτωχεια μου... Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..... γλυκαινομαι και εγκωμιαζω της αρετες σου οπως σε διαβαζω κατι νυχτες..
Συγχωραμε ημαρτον ελεησον με αγιε Ιωαννη που εγω ο αμαρτωλος αθλιος ελεεινος βρωμικος ψυχικως και πνευματικως τολμησα και σε εχω προστατη μου και την αγια εικονα σου παντα μεσα στο πορτοφολι μου..
Αγιε Ιωαννη μου εσυ νονε του Χριστου μας προστατευσε μας σημερα που γιορταζεις δωσε υγεια στο κοσμο ολο και γινε παρηγορια σε αυτους που πονανε και κλαινε..
Αγιε Ιωαννη μου Προδρομε και Βαπτιστα του Χριστου μας..
σε παρακαλω μετρα τα λαθη σου που εχεις κανει για μενα ..
το ποσες φορες με συγχωρεσες με ελεησες με ευλογησες...
και σε ικετευω σημερα στη μεγαλη γιορτη σου κανε ακομη αλλο ενα...
ελεησε με προστατευσεμε οπως τοτε στη χιο στο παγκακι στη πικρα στο πονο μου που ειχα που δεν ειχα τιποτα παρα μοναχα εσενα..
σε ικετευω ευλογησε με σημερα που δεν ειμαι καλα και ποναω..
και εγω ο αμαρτωλος σου ταζω λειτουργεια και προσευχη σε χειμωνα βαρυ..
βοηθεια μας..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου