Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

αδικη ζωη..

...συγνωμη πατερα μου..
..με ηθελες δικηγορο να υπερασπιζομε τους αθωους στο  ποινικο δικαιο...
..στα δυσκολα φτωχικα μας χρονια μετα το γυμνασιο καταξοδευτικες για να με σπουδασεις....
..τρια χρονια δεν αντεξα παραπανω στη νομικη αθηνων  τη παρατησα και τωρα να πιο ειναι το φιναλε μου....
.............
...η μοιρα μου τα λαθη μου το κισμετ μου με οδηγησαν τωρα στην ωραια κερατεα...
...να φροντιζω να καθαριζω στη καθαριοτητα και στο πρασινο σαν τελευταιος εργατης....
.....................
..το ονομα μου απο πολυτελεια που με φωναζαν τοτε εγινε τωρα ανταρα...
...............
...φιλη μου και φιλε...
...κρατα λιγο το επιπεδο μου....
...παω να ριξω κατι χριστοπαναγιες για την αδικη ζωη που μου εκατσε  και ερχομαι...
....γιατι το ονειρο μου δεν ηταν να ερθω στην ομορφη  κερατεα....
...........
...απο την ωραια κερατεα...
...γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου