Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

μπρουσκο το αγαπημενο μου αγριο κρασι..

...μπρουσκο...
..το αγαπημενο μου αγριο κοκκινο κρασι....
.............
...εν αγγελων γευσεις σημερα...
.............
....μοιρα μου οσες πικρες και μοναξιες και αν  μου στελνεις να με κτυπανε...
..να ξες εχω καρδια δυνατη και ακομη αντεχω....
.............
...και το μπρουσκο μου παγωμενο καθε μεσημερι μονος μου....
...παρεα με το σκυλι μου και τα γατια μου....
... κατω απο τη κληματαρια στην αυλη μου παντα θα το πινω....
.............
...εδω φωτογραφια κατω απο τη κληματαρια στην αυλη μονος μου να πινω μπρουσκο  παγωμενο....
.............
... και να ακουω κασετες με δημοτικα τραγουδια τον αγαπημενο μου τακη καρναβα...
..αφου δεν εχω και τη αλλο να κανω...
...................
..ελα στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου