Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Ψητουρα και αγιο τσιπουρακι..


 

... ωρα για το αγιο τσιπουρακι μου.. 

.. και με ψητουρα σημερα απο το τραπεζι σε γαμο χθες.. 

.. αθικτες δυο πιατελες ψητο πανω στο τραπεζι μας και η παρεα μου ντρεποταν να το παρει..... 

............

.. ξεκιναει η νηστεια μου ελεγαν δε κανει.. 

.. καλα μωρε νηστευε εσυ να πας στο παραδεισο.. 

.. και ασεμε μενα να παω στη κολαση που ειναι οι μπαροβιες και οι βακετες.. 

.............. 

....το πηρα ολο για το σκυλι μου τον λαυριος του ελεγα στο γελαστο... 

.. και στο δρομο της επιστροφης μου το ζητουσαν το μισο... 

.. οχι θα τους αφηνα εκει... 

.. τωρα σε είκοσι μερες στα τρικαλα θα ξαναφαω ψητο.. 

............ 

.. κοπιαστε φιλες μου για μια χαψια εχω πολυ για ολους μας.. 

.. ελα στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου