Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

τα δωρα του φιλου μου..




 

...τα δωρα του φιλου μου..

.. απο το αγιο ορος 3 μπουκαλακια  με αγιο τσιπουρο  μεσα και ενα κουτακι με  αγιοριτικο λιβανι..

...............

...φιλε  και μελος της ομορφης σελιδας  τσιπουρα και μερακληδες..

..χθες μου το εφερε η ελτα κουριερ το καλο σου δωρο..

..σε ευχαριστω παρα πολυ..

..το εκτιμω...

..............

..φιλε του αγιου ορος..

..ειναι ωραιο να μοιραζεις δωρα και συναισθηματα σε φιλους που εκτιμας....

.............

..για μενα το συναισθημα και το απλο δωρο  ειναι το νεκταρ της ζωης μου...

...μου αρεσει που κυριαρχει η αγαπη και το δοσιμο μεσα σου....

............

..σημερα  το ανοιξα και πινω και γευομαι πρωτα την αγνη αγαπη σου...

..και μετα το αγιο τσιπουρακι σου..

..........

...σε παρακαλω απο εδω που ειμαι το ωραιο αγρινιο 

..θελω να νιωσης την επιθυμια της εγκαρδιας χειραψιας μου..

..κολλα 5..

..και την αγνη αγαπη  μου...

..................

..γιατι ξερεις να χαριζεις ελπιδα και πνοη ζωης..

.... σε μενα και σε αλλους οταν το εχουν αναγκη...

.............

...καλε μου φιλε..

..το απλο δωρο σου και η απλη αγαπη σου σημερα οπως το πινω με κανει να νιωσω πλουσιος μεσα στη καρδια μου....

.............

...το δοσιμο σου....

....ειναι το βαλσαμο για τη δικη μου πικραμενη μου ζωη...

...σε ευχαριστω παρα παρα πολυ...

...χιλια ευχαριστω...

..καλη ευλογημενη κυριακη να εχεις..

..στην υγεια σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου