Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Ταπεινη σαρδελα σημερα..




 

..ταπεινη σαρδελα σημερα...

...μικρη αλλα μοναδικη στη γευση της...

...να ψηνω μονος μου παρεα με το Φιντέλ μου.. 

....................

...τιποτα δε μπορει να με κανει ν' απεχω απο της απλες χαρες της ζωης..

....κυριακη  μεσημερι μονος μου να ψηνω την αγαπημενη μου σαρδελα.. 

.. και να πινω το αγιο τσιπουρακι μου... 

.. ..και να ακουω απο το μαγνητοφωνο αγαπημενα μου δημοτικα τραγουδια.....

.......

....ακουω συνεχεια το θα βρω παπα αμαρτωλο για να με μεταλαβει....

...καρναβας βρεε...

.. αθάνατος...

............

...και να λεγω Δοξα σοι ο Θεος...

...χιλιες δοξες ναχει...

..μετα το αντιδωρο που πηραμε..

...........

.. ..αν και μονος μου..

...η ζωη μου ειναι ομορφες στιγμες...

..ο Φιντέλ μου ανεβηκε να δει τη τη ψηνω..

..σημερα αγαπη μου  θα δοκιμασει λιγο ψαχνο σαρδελας..

..να παρει μια γευση και αυτος..

.........

..φιλοι μου και φιλες μου..

.. σηκωνω το ποτηρι ψηλα με το αγιο τσιπουρακι μου μεσα.. 

.. και σας λέω ελατε για μια χαψια.. 

.. και.. 

..στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου