Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

ΜΙΑ ΕΥΧΗ !!!

Μικρή  καλή μου φίλη.!!!
Κοίτα προς  τον ουρανό  !!
ένα αστέρι  πέφτει  !!
κανε  μια ευχή σου λέω  !!
και  τίποτα  άλλο δεν σου  λέω  !!

ψυχούλα μου  !!
νοιώθω  πως με  το πέσιμο του αστεριού  !!
μια ευχή  μπορεί να πραγματοποιηθεί  !!
η μεγαλύτερη  ευχή μου  να είμαι  μαζί  σου  !!
και το περιμένω πως  και πως   αυτό  !!

ψυχούλα μου  !!
κοιτάμε σε κοιτώ στα μάτια  σου  !!
και ελπίζω  το ίδιο  να ευχηθεις  μαζί μου..!!
να κάνεις  ότι   ζητάω  από τη ζωή μου  !!
να γίνει  θέλω   πίστεψέ με
μια γλυκιά  πραγματικότητα..!!
Ε!

υγ. σε  μια  υπέροχη ψυχούλα που ήρθε  στη ζωή μου..!!!


μ

4 σχόλια:

  1. Γι' αυτό κι εγώ, σου αφιερώνω το αγαπημένο μου τραγούδι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι μια τέτοια ευχή ζητάμε. Νταξ, σχεδόν όλοι. Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε ευχαριστω φιλη μου!! σου το..
    ανταποδιδω με την φιλικη μου!!
    αγαπη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε μου σε ευχαριστω που περασες..
    την καλησπερα μου και απο εμενα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή