Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΟ.... ΘΕΡΙΝΗΣ ΑΔΕΙΑΣ!

φιλες μου και φιλοι γεια..
εδω και 5 μερες κατεθεσα αιτηση αδειας και λογικα θα την παρω τη δευτερα.
θα ειμαι εξω  ελευθερος για 10 μερες..
για αυτο το λογο το μπλογκ μου θα ειναι κλειστο λογο θερινης αδειας ας πουμε..
για λιγες μερες ομως.. για λιγες μερες θα λειψω απο κοντα σας...
επιθυμησα να παω να δω τη μανα μου αρκετα προβληματα εχει ας χαρει και εκεινη λιγο..
ανυπομονω να βαλω μπροστα την αλφα μου και να βρισω με την ησυχια μου γιατι σιγουρα θα μου κανει νουμερα...
να παω να δω τον γεροντα μου να παρω ευλογια και τις ευχες του θελω με την ηρεμια μου...
ανυπομονω να κανω βολτες στην παραλιακη  με γκαζια τωρα που ειναι ωραια στην αθηνα..
μου αρεσει ο αυγουστος  στην αθηνα ειναι ομορφα..
μηνας με πανυγυρια  ειναι και θελω να παω σε ενα πανυγυρι να ακουσω το αγαπημενο μου κλαρινο που μου εχει λειψει..
αυτο το κωλοκλαρινο που με εχωσε μεσα  το αγαπαω  το πονω  και θελω να το ακουσω να παιζει μεχρι το πρωι..
σκεφτομαι ισως και γνωρισω και μια ψυχουλα...
για να αναθαρρισει  η καρδια μου λιγο..
να παω στο συνταγμα θελω να δω τους αγανακτισμενους  να δω τι λενε  και πως ειναι εκει τα προβληματα τους..
να παω να πιω ενα ποτακι σε ενα μπαρ θελω σαν αντρας με την ησυχια μου καιρω εχω να πιω κατι και ισως το πρωι να φυγω με μια μπαροβια αγκαλια  γιατι κοντευω να ξεχασω το αθλημα του ερωτα..
να ταξιδευσω νυχτα θελω να παω σε μια ομορφη πολη στο κεντρο της ελλαδος  χαραματα να ειμαι εκει να δω ενα φιλο που ακομα δεν ξερω αν με περιμενει  εχω δωσει το λογο μου να παω και πρεπει να παω να τον δω.. στης εκκλησιας την πορτα..
απλα πραγματα θελω να κανω..
να καθισω  στην αυλη με τη μανα μου και να ακουσω ολες τις ιστοριες της..
να φαω ενα σπιτικο ζεστο φαγητο  που μου εχει λειψει  γιατι εδω το συσσυτιο ειναι πολυ χαλια..
να φαω το αγαπημενο μου καρπουζι με τυρι και ψωμι μονο ετσι μου αρεσει..
να καθισω χαραματα πινοντας τον φραπε μου στην αυλη μεσα στα λουλουδια της μανας μου και να περιμενω να δω την αυγη.. κουραστηκα να την κοιτω ορθιος μεσα απο το παραθυρακι μου θελω να ειμαι καπου καθιστος..

να θυμηθω πως ειναι φιλοι μου να κοιμασαι σε καθαρα σεντονια  και σε μαλακαδα..
να πω ενα καλο λογο  με ενα δικο μου ανθρωπο θελω..
να νοιωσω και λιγο αγαπημενος και παλι..
πρωτου γυρισω  στα ιδια  στη βρωμα την αηδια και στα σκατα  που με πεταξαν τα λαθη του μυαλου μου..
για να πληρωσω ακριβα..
για να εξιλεωθω..
και απο την αρχη να ξαναπροσπαθησω  χτιζοντας μια καλυτερη ζωη...
ευχομαι καλο καλοκαιρι σε ολους  να περασετε καλα οπου και αν πατε  και να γυρισουμε πισω ολοι  αισοδοξοι και πιο χαρουμενοι..
φιλια σε ολους σας..
Ε!

υγ. φευγω και αφηνω πισω μου συντριμια..
ναι συντριμια που το λεει και το τραγουδι..
ακριβως.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου