Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

ΜΑ ΘΑ ΔΩΣΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΜΙΑ ΕΥΧΗ...



μικρη καλη μου φιλη...
ηθελα απλα να σου πω μια καληνυχτα...
μα δεν θα  την ακουσεις..
ηθελα να  αφησω ενα φιλι  στην ακρη των χειλιων  σου  μα δεν θα το νοιωσεις...
ηθελα να αγγιξω τα μαλλια σου..
να χαθω στο βαθος  των ματιων  σου.. και να περπατησω  πλαι σου εκει που εισαι στην πολυβουη περιοχη  σου..
μα εσυ εφυγες  χωρις λογο.. και χαθηκε το φως  του ηλιου..  και σκοτεινιασε  τωρα η πολυβουη περιοχη σου..
δεν βλεπω στο σκοταδι το χρωμα των ματιων σου.. δεν νοιωθω την παρουσια σου διπλα μου..
τεραστια η αποσταση  μακραινεις και πως να αφησω ενα χαδι στα μαλλια σου...
δεν θα ακουσεις την καληνυχτα μου..
δεν θα νοιωσεις το φιλι...
δεν θα δεις τα δακρυα μου απο τα δικα μου ματια..
μα  θα  δωσω στον αερα μια ευχη μεσα απο εδω που ειμαι  με την ελπιδα  να στη φερει κοντα σου..
οπου και αν εισαι ψυχουλα μου... να κτυπα η καρδια σου  με το σωστο ρυθμο..
ενα χαμογελο  να ειναι παντα χαραγμενο στα χειλη σου..
και οταν κοιμασαι  τα ποιο ομορφα  ονειρα  να ταξιδευουν μεσα στα ματια σου  αυτο θελω..
ονειρα  για οτι ομορφο  θα ερθει στη  ζωη σου..
και  οταν ξυπνησεις ψυχουλα μου  ολα  να ειναι αληθινα...
ειναι πολυ ομορφα να εχεις ονειρα...
θα ευχομαι για αυτο..
θα προσευχομαι  για σενα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου