Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

ΜΕ ΜΑΓΕΨΕΣ..!!!

καλη μου φιλη...
ερχεσαι  κατι μεσημερια  στη ζωη μου και με ανασταινεις...
με της αγαπης  τα κλεμμενα τα φιλια..
τωρα μονος μου  αναρωτιεμαι  γιατι ο ερωτας να ζει μες τα κρυφα..
ξερω οι κρυφοι ερωτες  ζουνε μεσα στη καρδια μας..
και αφηνουν παντα σημαδια  μεσα στα ονειρα μας..
καθε βραδυ  ζω παρεα με τη σκια σου εδω που ειμαι μονος μου διαβαζονας εσενα..
και τραβω για ταξιδια  μακρινα..
ειρθες παλι και ταραξες τα ονειρα μου..ειρθες και αποψε  να μου πεις την αληθεια..
ναι σε καταλαβαινω..
μην με ρωτας να σου πω.. τοσα σημαδια μου αφησες και τωρα που διψω εσυ μου δινεις νερο..
θελω παλι και αποψε να ερθω να σου κλεψω ενα χαμογελο...
γιατι αξιζεις πολλα..
εσπασαν τα ονειρα μου  και γεμισα πληγες.. και ηρθες εσυ και φυτεψες ελπιδες ταξιδια  και χαρα..
σου γραφω σωθηκα γιατι σε γνωρισα τωρα πριν χαθω...
ηρθες μεσα στη μοναξια μου και ανοιξες δρομο  μεσα στα ονειρα μου να με ταξιδευσεις μακρια..
τοσο ομορφα..!!
δεν με πληγωνει τιποτα πια..
γιατι εχω το χαμογελο σου...
μα κατι ταραζει  τον υπνο μου για σενα..
σε μυστικους  χρονους αναζητωντας περασμα για να σε δω..  εστω για λιγο....
και τελος  ενα μοναχα  θα σου πω..
εισαι μαγευτρα..!!!
εισαι της ψυχης μου η κραυγη..
γιατι με τα γραφομενα σου..
με μαγεψες....
Ε!

1 σχόλιο:

  1. Μαγεύεται ΜΟΝΟ όποιος είναι έτοιμος να Πιασουν πανω του τα... μάγια!!!

    Αφηνόμαστε σε κάτι που θεωρούμε ωραίο και .... ολοκληρώνεται το μυστήριο!!!

    Φιλάκι..... αυτη η διάθεση σου παει πιο πολύ από τις εξαρτησιογόνες Ικεσίες Ευτυχίας...

    η ΕΥΤΥΧΙΑ αδραχνεται....
    δε ζητιανευεται!!!!


    σμουααααααααααααατς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή