Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

θα σου εγραφα κατι..

Θα σου έγραφα ένα ερωτικό γράμμα... αλλά δεν υπάρχει αρκετό μελάνι να γράψει ό,τι πιο όμορφο υπάρχει επάνω σου, τη φωνή σου, τα μάτια σου, το γέλιο σου! Θα σου έγραφα ένα ερωτικό γράμμα...
αλλά δεν υπάρχουν αρκετές μέρες ή ζωές για να περιγράψουν αυτό που νοιώθω για εσένα!
Θα σου έγραφα ένα ερωτικό γράμμα... για να σου πω πως η καρδιά μου χτυπάει πιο δυνατά, πως η ανάσα μου βαραίνει, πως είσαι σαν ένα τραγούδι που δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου! Θα σου έγραφα ένα ερωτικό γράμμα... αλλά δεν μπορώ, να σου γραψω   τιποτα...
γιατι εσυ ξερεις..

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω, πώς να σε φέρω κοντά μου, μου λείπεις πολύ. Κι αν έκανα προσπάθειες να σε ξεχάσω... Αδύνατον! Όσο περνάει ο καιρός σε νιώθω όλο και περισσότερο κοντά μου, νιώθω ένα ισχυρό δέσιμο ανάμεσά μας που δεν μπορεί να σπάσει με τίποτα κι εύχομαι τα όνειρά μου να βγουν αληθινά και να νιώθεις κι εσύ το ίδιο. Δεν ξέρω πώς να επικοινωνήσω μαζί σου, φοβάμαι πολύ ότι πλέον θα έχεις φύγει κι αυτό είναι αρκετά οδυνηρό και δεν ξέρω τι να κάνω για να σε σβήσω εντελώς από τη μνήμη μου, αλλά μάλλον είμαι καταδικασμένη να σε σκέφτομαι συνέχεια με μια γλυκιά νοσταλγία που κόβει την καρδιά μου στα δυο και σου δίνει το ένα κομμάτι γιατί σου ανήκει, ενώ το άλλο μου υπενθυμίζει συνεχώς τα λάθη μας, τους φόβους μας και τις ανεκπλήρωτεςς επιθυμίες μας.......
εσυ ξερεις..

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗ σημαινει
    να ΜΗΝ υπάρχει ορισμός του ΜΑΖΙ και του ΧΩΡΙΑ
    και στην παρουσία και στην απουσία ΕΚΕΙΝΟΣ ή ΕΚΕΙΝΗ να είναι Παντού Σου κατακλύζοντας τη Σκεψη, την Καρδια και το Κορμί...


    ΦΙΛΙ..... πανταχού παρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι συμφωνω καλη μου φιλη στον ορισμο
    της αγαπης που μου γραφεις..
    σε ευχαριστω πολυ που περασες
    απο εδω..
    την καλησπερα μου..
    φιλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή