Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ναι ειρθες παλι στο ονειρο μου...!!!

 ...μαγισσα μου...
ναι ηρθες στο ονειρο μου...
τα δυο μου χερια περιμενουν το κορμι της..
σαν ενα ξεχασμενο  απο χρονια αρωμα ..
σαν μελωδια να πω που συναντας καπου εξω στο δρομο..
ηρθες και γεμισες ξανα  με λαμπερες αναμονες το βλεμμα  μου που το νομιζα σβησμενο..
ηρθες  και σκορπισες εντος μου  ενα αγριο ποταμι επιθυμιας που με πυρωνε και λαβρο γινοταν σε καθε αγγιμα σου..
τωρα τα δυο μου χερια  περιμενουν το κορμι σου που στην αναμονη τοσο καιρο εδω που βρισκομαι  ανεργα εχουν μεινει..
τωρα που θα ξαναερθεις θα σου κατεβασω ολα τα αστρα κατω και μαζι με τα νυχτολουλουδα στο προσκεφαλι σου θα τα εναποθεσω..
ηρθες  ζω την ανασα σου και ανασαινω το γιασεμι αρωμα σου απο το υπεροχο κορμι σου..
σε ψηλαφιζω και ενας βασιλικος  μου αναδευει ζαλη..
... μαγισσα μου εισαι γλυκισμα  εισαι γλυκο του κουταλιου που με τραταρεις και εγω σαν ανταμοιβη  σου χρωσταω αγαπη..
μεντα ειναι η αυρα σου  και με μεθαει..
και οταν ξυπνω ιδρωνω που σε ειδα και τα σεντονια μου εδω αν δεις ευωδειαζουν μελι και μου θυμιζουν το ονειρο μου  για σενα...
ηρθες στο ονειρο μου και θυμηθηκα πως ειναι να φιλας κρυφα  μεσα εδω στη σκια να χωνω τα τρεμαμενα μου δακτυλα κατω απο τα ρουχα σου να νοιωθω το δερμα σου δειλα και αυτο να πεταριζει απο το αγγιμα μου..
και ντροπαλα  στο δρομο του χαδιου  που σε αγγιζω γινεσαι σαρκα ατιθαση  γλυκια..
ηρθες ναι στο ονειρο μου ..
και η καρδια μου θυμαται τα φιλια σου  μυριοβολαει ακομα το στομα μου απο τα χειλη σου..
η καρδια μου θυμαται τα χαδια σου μεσα στα βαθεια μου  ψαξε με θα δεις την αληθεια στο κορμι μου..
ναι ηρθες στο ονειρο μου και οταν ξυπνησα ειδα οτι ειμαι ολο ρωγμες...
ζημια..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου