Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ελα στο φτωχικο μου και κτυπησε μου την πορτα .!!

-----
φωτια μου...
ξερω οτι ερχεσαι τωρα στα κρυφα εξω απο το φτωχο μου σπιτακι σε καταλαβαινω αλλα δεν μου κτυπας πια.
καποτε κτυπουσες την πορτα μου αφηνοντας κατι και για μενα.
τωρα τιποτα γιατι εισαι δειλη...
φοβασαι μην σε καταλαβουν οι φιλοι σου..
δικιο εχεις..
ουτε ενα ψιθυρο η ενα ψιχουλο δεν μου αφηνεις..
η ωρα ειναι κιολας 12 και εσυ δεν ερχεσαι. ισως και να μην ερθεις και καθολου.
ερχομαι αμεσως εγω στη γειτονια σου και ριχνω μια ματια απο εξω διχως να μπω στο δικο σου σπιτι...
βλεπω πολυ κοσμο και καταλαβαινω οτι εισαι καλα.
ταλαντευομαι αναμεσα στην ανησυχια και στο φοβο μου μην επαθες τιποτα...
αλλα βλεπω εσυ εισαι καλα..
εγω δεν ειμαι καλα και φταις εσυ για αυτο...
φωτια μου...
το κερι μου εσβυσε μολις τωρα. η μερα αρχιζει να σκαει υπαρχει ενα περασμα απο το ενα φως προς το αλλο.
με αυτο το φωτισμο σου γραφω  φωτια μου..
που αυτη τη στιγμη κοιμασαι.
μολις που μπορω να διακρινω πανω στο τετραδιο μου.
αλλα καθε ωρα να ξερεις ειναι σαν μερα φωτεινη μεσα στην καρδια μου οταν προκειται να γραψω παλι για σενα.
ο ερωτας ειναι μια λαμπα που δεν σβυνει...

η ωρα εχει περασει ειναι αργα και εγω εδω να κοιτω την ομορφη φωτογραφια σου να την προσεχω.
αν ηξερες ποσο μετα απο εσενα θα γινει αυτη οτι πολυτιμοτερο εχω στον κοσμο.
φυσικα ποτε το ποτραιτο σου που εφιαξα δε θα μπορεσει να αντικαταστηση την παρουσια σου.
αλλα θα ειναι σαν κερι εδω μεσα που το αναβει κανεις για να μην μεινει  μεσα στο πυκνο σκοταδι οταν ο ηλιος χαθει πισω απο τα συννεφα.
φωτια μου..
ο δικος μου ηλιος εισαι εσυ. ερωτα μου..
χιλιες φορες πιο ωραια και πιο λαμπερη απο εκεινον.
η νυχτα μου ειναι το να εισαι μακρυα μου..
στον ουρανο το δικο μου δεν εχω αστρα εγω να με οδηγησουν.
θελω λοιπον καποιο φως. και αυτο το φως ειναι το ποτραιτο σου που εχω εδω για μενα..
φωτια μου...
οπλιζομαι με υπομονη  και περιμενω να ερθεις στο φτωχικο μου σπιτακι να μου κτυπησεις και παλι τον πορτα αφηνοντας απο κατω κατι ομορφο που μονο εσυ κατεχεις..
ευχομαι να μου χαμογελασει η τυχη και να σε φερει πολυ γρηγορα στο φτωχικο μου να μου αφησεις το ψιθυρο σου..
μακαρι..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου