Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Καγκελα Παντου.... δε τα Βλεπεις ...

.καγκελα παντου..
το βλεπεις.. μη μου λες δε το βλεπεις..
μας χωριζουν τα καγκελα.. και αν οι καρδιες μας παλλουν ενωμενες ειναι λαθος..
δε θελω να συμβιωνεις την αγωνια και τον πονο μαζι μου..
υπαρχει αδιεξοδο και η πορεια μας ορατοτης μηδεν.. δε το βλεπεις..
μην πασχιζεις να δεις καποιο φως στην ψυχοφθορα καταχνια που με σκεπαζει..
φυγε δε θελω να βλεπεις την θλιβερη εικονα μου και ουτε να ακουσεις τη φωνη μου..
και αν κραυγαζω απελπισμενα και αν ακουω μονο τους ατιθασους κτυπους της καρδια μας..
οι αισθησεις μου ανημπορες να συλλαβουν καποιο μυνημα συμπαραστασης.
μονο τον αντιλαλο της κραυγης μου που αντηχει μελαγχολικα ακουω.
και την ανθρωπινη αδιαφορια οχι για μενα αλλα για ολους εδω μεσα.
καγκελα παντου μη λες δε τα βλεπεις..
τα βλεπεις..
τωρα εναποθετω τις ελπιδες μου στο θεο που ποτε δεν πιστεψα πραγματικα και τον προδωσα με υποκριτικη γενναιοτητα..
οχι δεν πρεπει να με δεις..
δεν πρεπει να συναντηθουμε ποτε..
και αν τη νυχτα οι καρδιες μας στεναζουν απο ποθο και τη μοναξια..
δεν πρεπει να συναντηθουμε.
και αν εκεινη η λαμψη που καποτε με ειχε τυλιξει με το βλεμμα σου ηταν λαθος.
δεν θελω να περιπλανηθης εδω κοντα μου και χασεις την αθωοτητα σου..
μην βαδιζεις αναμεσα σε απαγορευμενα .. σε καγκελα και δισταγμους..
δε θελω..
και μην αναζητας εκεινα που τοσο θελησαμε γιατι δε θα τα βρεις πουθενα..
φυγε και προστατευσε την ευτυχια σου που σου αξιζει. γιατι η ελπιδα βρισκεται στα χερια σου..
και κανε τα καγκελα μου λουλουδια στη ζωη σου σου σε παρακαλω.
και ανεμισε με τη γυναικεια σου αγαπη το παθος για ζωη..
μονο φυγε σε παρακαλω...
καγκελα ..!! και πισω τους εσυ..
πιος ομως ειναι ο φυλακισμενος  .. μου λες...
δε θελω να εισαι και εσυ φυλακισμενη.. φτανει το δραμα το δικο μου..
καγκελα παντου..
φυγε σε παρακαλω....
Ε!

1 σχόλιο: