Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Κατι Πολυ Ομορφο μου συνεβη Αποψε..

καλη μου φιλη..
κατι παραξενο μου συνεβη αποψε..
κοιταζοντας απο το μικρο μου παραθυρακι εξω μακρια οσο μπορουσα.
ειδα να απλωνεται η τυχη σου..
σε ενοιωσα να αναστεναζεις την ευτυχια σου..
αγγιξα γοργη την ανασα σου στο ηλιοβασιλεμα μου..
και με τυλιξε η ευωδια του νυχτολουλουδου
και βαφτηκε πορτοκαλι η ελπιδα πανω στο σωμα σου..
κατι θεσπεσιο συνεβη αποψε..
καθως ο ηλιος πηγαινε να δυσει μεσα στο στηθος σου μου φανηκες εσυ...
ετσι ξαπλωμενη σαν την κοιμωμενη σε ειδα.. και οπως επεφτε το λιογερμα εσυ  ειχες μαγεμενη χαρα μεσα σου..
κατι αφανταστο συνεβη αποψε..
στον ηλιο μιλησα που χρυσωνε τα ομορφα σου μαλλια.
και ακουσα την γαληνη να στεγνωνει την αγωνια σου ..
και τοτε ρωτησα το σουρουπο αν ξερει να μου πει ποιος πονος και ποια οδυνη..
τετοια ευδαιμονια δινει..
ποιος ερωτας θεικος και πιο φιλι προσφερει τοσο ηδονη..
πορφυρο και απανεμο αντηχησε το χρωμα της απαντησης...
κατι αλλοκοτο συνεβη αποψε..
καθως εθαυμαζα εκστατικα του ηλιου την μεταμορφωση σε μια πελωρια πορφυρη παρουσια σου..
μου φανηκε πως ακουσα τον ηχο του τηλεφωνου μου να ηχει επιμονα πολλες φορες ατελειωτες φορες σαν να ηθελε να με ξυπνησει απο το οραμα..
κατι μαγικο συνεβη αποψε..
την ιδια αυτη την στιγμη σε ειχα δει χιλια μιλια μακρυα να εισαι ονειρεμενη..
κατι ασυγχωρητο επραξα αποψε..
σε ζηλεψα και σου εκλεψα μια σταλα ευτυχια..
κατι πρωτογνωρο συνεβη αποψε..
δεν ξερω ο ηλιος η θαλασσα τα πευκα η σκεψη μου για σενα..
η τα ηλιοβασιλεμματα δεν γνωριζω..
γνωριζω ομως οτι θα συνεχισω τις αγονες πορειες  και απορειες μου για σενα..
κατι ομορφο μου για σενα καλη μου φιλη μου συνεβη αποψε..
Ε!

2 σχόλια:

  1. "Σε ζήλεψα και σου έκλεψα μια στάλα ευτυχία"
    Πόσο όμορφο κείμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "γνωριζω ομως οτι θα συνεχισω"!!
    Καπως ετσι λοιπον...Καλο βραδυ και συνεχισε μ'αρεσει η γραφη σου...!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή