Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΠΥΡΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΨΥΧΗΣ

καλη μικρη μου φιλη..
Μια ζωη τωρα μεσα στη μοναξια στη θλιψη και στη σιωπη μονος μου ειμαι..
ηρθες και με τραβηξες με μια αποτομη κινηση για να σε ατενισω..
ταραχη μου διμιουργησες με το βλεμμα σου και την ομορφη σου παρουσια.
και ανοιξες την αγκαλια σου που ειναι ποτισμενη με το αποσταγμα της αγαπης.
κτιζεις βλεπω βωμους για θυσιες που κανουν οι ανθρωποι..
λυτρωση περιμενω και εγω απο τις ομορφες πραξεις σου..
εισαι ταυτισμενη με την πραξη της αγαπης και φλογα αγωνα δημιουργεις..
η ιδεες σου και η καλοσυνη που εχεις μεσα σου γινονται  Πυρσος Ζωης για μενα..
πονεμενο και κοματια ειναι το κορμι μου εδω μεσα και δεν τα πηρε ακομη ο ανεμος..
εσυ ησουν ομως που με επιμονη και τη σιωπη μεσα σου με μαζεψες..
μου εδωσες δυναμη και με λογια αγαπης τρυφερα σαν αρωμα με ποτισες..
γονατιστος μπροστα σου ειμαι και υποκλεινομαι στο μεγαλειο της ψυχης σου..
και στο Αρχικο σου ονομα.!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου