Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

η Μπαλαντα της Φυλακης..


βουλιαζω μεσα στη μοναξια
αλλα οραματιζομαι τη χαρα..
και αν κομματιαστηκαν  τα ονειρα μου
χαμογελω στην ελπιδα..
και αν με σημαδευει η απελπισια μου
με αγκαλιαζει η ζωη..
εδω  δεν υπαρχουν  ποτε χαρες 
αλλα πονος και καημοι..
οι περιστασεις εδω μεσα πολυ δυσκολες
και οι μερες ολο και πιο στεγνες..
ολα ανακατα ειναι...
κλειδωμενος μονος στο κελι μου ειμαι
ω! θεε μου ..
ποση ερημια γυρω μου και μοναξια..
ποση δυναμη εχω μεσα μου 
και ποση ακομη ευψυχια..
πολλα τα προβληματα εδω μεσα..
οι λυσεις πολυ δυσκολες..
οι καρδιες ολων ειναι κλειστες..
η μοναξια και η σιωπη απεραντη.
ματαια ψαχνω να βρω μια καρδια
να βρουν ανταποκριση θελω
οι παλμοι και ποθοι ..
της δικης μου καρδιας...
τωρα στη βαρια ωρα της νυχτας
μονος με περισυλλογη
κανω τον απολογισμο μου της μερας
που περασε και προσθετω μια θλιψη
στο τετραδιο μου που τελειωνει
μια ακομα σελιδα...
εξι το πρωι κανω σταυρο και προσευχη
 αμεσως μετα την αναρτηση μου
 στελνω στις φιλες μου εξω με αγαπη πολυ..
πινω μονος μου καφε και ακουω φωνες
ξυπνισαν τα αλανια απο διπλα....
φωναζουν Ε! ελα εξω μερα καλη
οχι τους λεγω θα βγω μια και καλη
δεν ξερω αν νομοι ειναι αδικοι
ουτε και οι δικαιοι αν ειναι σωστοι...
κτιζω  τωρα την ελευθερια μου
για μια νεα καινουργια ζωη...!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου