Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Παραξενη Βροχη..




Χθες βραδυ  μια παραξενη βροχη ειχα..
οι σταγονες της βροχης μου χτυπαγαν δυνατα το τζαμι του κελιου μου..
πηγα κοντα στο παραθυρακι μου και της μετρουσα οπως επεφταν με δυναμη..
σαν να μου εφερναν ενα καποιο μηνυμα απο το κοσμο εκει εξω..
απο το κοσμο που μενει μακρυα απο μενα πισω απο τη μεγαλη μαντρα..
και εξω απο τα σιδηρα...
μετρουσα της σταγονες της βροχης λοιπον γιατι ηταν το μονο που ειχα να κανω εδω μεσα..
τοσους μηνες εδω τωρα πια τη αλλο μπορουσα να κανω ..
μονο που εχθες στη χθεσινη βραδυα του χειμωνα μου φανηκε κατι διαφορετικο..
ολες οι σταγονες της βροχης ηταν παραξενες..
μου χτυπουσανε το τζαμι σα να ειχαν κατι αλλοιωτικο να μου πουνε..
δε ξερω οποιος ποτε βρεθει να κουβεντιαζει με της σταγονες που κτυπουν το τζαμι του..
μονο αυτος μπορει και να καταλαβει  τη γλωσσα της βροχης..
μετρουσα της σταγονες της βροχης που ασταματητα χτυπουσανε το τζαμι μου στο μικρο παραθυρακι μου..
και στοχαζομουν μονος μου τι να μου ελεγαν..
μαλλον για μια ζωη μου μιλουσαν..
για αυτη που τελειωνει εδω μεσα..
η για μια αλλη που αρχιζει σε λιγο καιρο εξω...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου