Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

η Αμαρτια μου..

Aποψε ολα τα συναισθηματα μου στο κοκκινο ειναι..
οπως και οι σκεψεις μου..
στο κοκκινο του ερωτα του παθους της φωτιας..
τα ματια μου ειναι κλειστα και το σκοταδι εδω φιλος μου..
οι αναστεναγμοι μου σαν ενα κυνηγι..
μαγευτικη και αμαρτωλη η αγωνια μου..
η  ηδονη αποψε  κτυπαει κοκκινο να ξερεις..
στην μνημη της ημερας η σκεψη μου και στη νυχτα το παθος μου..

αποψε μια καθαρη αποπλανηση στις αισθησεις μου θα ειναι η χαρα μου..
αποψε κανενα δακρυ μου δεν ρεει αλλα το παθος μου για σενα με καιει..
διψασμενος  μονο για σενα..
το παθος μου σε ιλιγγιωδη ρυθμο βραζει μεσα στο κορμι μου..
και σφιγει η επιθυμια απο την αμαρτια ..
αλλη μια νυχτα με ψευτικη απολαυση..
η πεινα μου αθωα ειναι και η σκεψη τολμηρη και τη διψα μου ασεμνη...
καθε νυχτα η  επισκεψη της επιθυμιας για σενα μεσα μου με καιει...
απο την ανεξελεκτη επιθυμια διψασμενος για πολλα αμαρτηματα.
και αν το μυαλο μου λεει οχι..
το κορμι μου λεει ναι..
σημερα δεν αντεχω θα ειμαι στο ελεος σου..
αποψε κανω την υπερβαση μου...
φθανω στο αποκορυφωμα και σου φωναζω...
φωναζω το ονομα σου...
ακου..
 ειμαι αντρας..
 θελω να με ποτισεις..
ερωτα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου