Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

το Φιλι της Μαγισσας μου...


Ω! Μαγισσα μου εσυ...
που τρεφεσαι απο την ομορφια της ζωης..
θελω να ξερεις πως παει ενας μηνας σαν σημερα που σε ειδα..
και ακομη δεν εχω πλυνει το προσωπο μου για να μην φυγει και χασω την γλυκα..
απο τα αγνα φιλια σου που μου χαρισες...
αυτο το ομορφο αγκαλιασμα σου ηταν για μενα διαβατηριο στο ζευγαρωμα της πονεμενης εφταμοναχης ψυχης μου..
περασανε μερες και ακομη με καινε τα φιλια σου καθως προσπαθω να τα σβησω με ενα ακριβο αποσταγμα..
το ομορφο αρωμα σου ηταν ενα μιγμα  ηδονικο και ερωτικο..
που με ποτισε βαθια πανω στο προσωπο μου...
και η ομορφια σου με μαγεψε μεσα μου..
τωρα που σου γραφω Μαγισσα μου..
το χερι μου τρεμει και δεν μπορει να κρατησει το μολυβι μου..
ο νους μου ειναι ακομη εκει και η σκεψη μου στην ομορφη υπεροχη συναντηση μας...
ειμαι εκει ακομη διπλα σου με το νου μου και η μοναξια μου εδω να συντροφευει το πονο της ψυχη μου..
και τα δακρυα μου απο τη χαρα  που σε ειδα να συντροφευουν την αφεση μου...
και απαλυνουν την ψυχη μου και τη σφοδρη επιθυμια μου να σε δω και παλι..
μια επιθυμια  που ειναι για μενα πεπρωμενο και φυλακιζεται απο την ιδια τη ζωη...
και τον ομορφο δρομο της καρδιας μου..
περασε ενας μηνας ακριβως και ειμαι ακομη διπλα σου..
για να μοιραζομαι  κρυφα και μυστικα το ριγος της μεγαλης αγκαλια σου καθως  η ψυχη μου και τα χειλη μου να αποτυπωνουν καθε σημειο  απο την αγνη γευση που μου αφησαν τα χειλη σου οταν με φιλησες....
τωρα η μοναξια μου ακολουθει το δρομο της πρσδοκιας για μια ακομη υπεροχη ομορφη δευτερη συναντηση μας..
και το ημερολογιο μου που γεμισα γραφοντας για σενα ειναι ολο..
σαν ερωτικες αφηγησεις και αναγνωσματα  για το αγνο φιλι που μου χαρισες...
Μαγισσα μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου