Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

η Ζωη μου Γυμνη...

Καθισμενος εξω στην αυλη μου απο τα χαραματα..
πινω καφε και καπνιζω βαρια τσιγαρα..
το τασακι μου εχει γεμισει..
 μελαγχολικη και η σκεψη μου σε σενα..
η θλιψη μεσα μου εχει φωλιασει και η μοναξια μου εγινε βασιλισσα..
διαβαζω ενα απο τα τετραδια μου που εχω γραψει εκει για σενα..
και η καρδια μου μεσα μου σπαρταραει..
μελαγχολικο ειναι το πρωινο μου και μολυβενιος ο ουρανος..
χαμογελω πανω στα γραπτα μου καθως διαβαζω αυτα που σου εχω γραψει..
σπαρταραει η καρδια μου ετσι οπως σε διαβαζω..
παλι πρωι πρωι με γρατσουνισες μεσα μου με τη σκεψη ...
βλεπωντας τα ηδονικα σου χειλη και ακουγοντας τους αναστεναγμους μου..
οι σκεψεις μου διαβαταρηκα πουλια ταξιδευουν σε σενα..
ο ηλιος ανατελλει μεσα στης σελιδες του τετραδιο μου ..
περιλουζοντας με..
Μαγισσα μου που να εισαι τωρα το πρωι που πινεις καφε..
πως να περνας ..
δεν προλαβα ποτε να σου πω αυτα που ηθελα..
θελω ο καλοκαιριατικος ηλιος να χρυσολαμπει στη βεραντα σου..
καθως εκει εσυ ξεμπλεκεις τα μεταξενια σου μαλλια...
το γραψιμο μου για σενα ποτε δεν θα τελειωσει..
θα ειναι παντα σαν τον ηλιο που θα με πυρωνει μεσα στο στηθος μου..
πρωι πρωι να πινω μονος μου καφε και η καρδια μου να μελαγχολει
για σενα και να λεω μεσα μου ποτε θα με γιατρεψεις..
και αν η ψυχη μου ειναι μεσα στη θλιψη..
εσυ Μαγισσα μου μην παψεις ποτε να μου ληστευεις τα ονειρα μου..
ετσι και αλλιως η ζωη μου χωρις εσενα ειναι γυμνη...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου