Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Σε Ειδα στον Υπνο μου...

το ονειρο μου
Αιωνιο και ωραιο ειναι μονο το ονειρο..
ειδα εχθες οτι τρεχαμε πιασμενοι χερι χερι μεσα σε ερημο δρομο..
χαμογελουσαμε και κοιταζαμε ο ενας τον αλλον μεσα στα ματια..
βρεθηκαμε μεσα σε ενα ερημικο σπιτι και εκει..
αγκαλιαστηκαμε και φιληθηκαμε με παθος..
σε πηρα αγκαλια και κολλησα το κορμι σου στο δικο μου..
τη γλωσσα μου μεσα στο στομα σου και γευτηκα για μια ακομη φορα τα χειλη σου..
τα στοματα μας εγιναν ενα ανασαινα με την ανασα σου και τρεφομουν με το κορμι σου..
η καρδια μου κτυπουσε με τους κτυπους της δικης σου καρδιας..
και τα κορμια μας ειχαν γινει ενα..
μια υπαρξη ενα κορμι μια ψυχη κατω απο το φεγγαρι..
γλιστρησε το χερι μου χαμηλα αναμεσα στα ποδια σου και οι χυμοι σου απλωθηκαν στη παλαμη μου...
..σε θελω μεσα μου τωρα ...
 μου ψιθυρισες με μια φωνη με παθος...

ανοιξες το πουκαμισο σου και μου προτεινες τα ποθητα σου στηθια εσκυψα και  ρουφηξα αχορταγα..
της ρογες σου διψασμενα να ξεδιψασω την αγριεμενη μου ψυχη..
με κοιτουσες και ετρεμες και εγω σου αφηνα σημαδια πανω στο πανεμορφο κορμι σου..
γονατισα και γευτικα τους χυμους σου..
σε γευτηκα με τον ιδιο τροπο που θα γευομουν το νεκταρ των θεων...
παγιδευμενοι μεσα στο ποθο μας βυθιστικα μεσα σου.
με μια ερωτικη με παθος ιεροτελεστια...
σε πηρα με παθος  και οι κραυγες σου  ειχαν αντηχηση με μεσα στη νυχτα..
κραυγες σαν ενα ανημερο θηριο που διψουσες για ικανοποιηση..
ασημοχρωμη και ολογυμνη η νυχτα γλυκο το σκοταδι και εσυ στην αγκαλια μου..
μου χαρισες ενα ερωτα με παθος....
θεε μου τι ονειρο ηταν και αυτο χθες μακαρι να γινει πραγματικοτητα..
η φλογα του παθους μου  για σενα Μαγισσα μου δε σβηνει ποτε...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου