Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ψευτικη Αγαπη...



 Φιλες μου τολμησα και της ειπα την αληθεια ανηκω στους φτωχους..
μαχαιρι εμπηξε μεσα στη καρδια μου  και εφυγε απο κοντα μου...
λεγοντας μου Αντιο με την απουσια της..
σφαγμενος απο το χερι της ειμαι μεσα στην αρρενα του παθους..
σφαγμενος σαν ταυρος ειμαι και βογγω..
αποψε η ψυχη μου ουρλιαζει..
τα δακρυα μου σταζουν πανω στο τετραδιο μου που της γραφω..
και το χερι μου τρεμει...
φιλες μου της θλιψης μου της καμπανες αποψε με πικρα κτυπηστε..
και ελατε να σηκωστε λειτουργια αγαπης μεσα στην καρδια μου..
ελατε και αναψτε τα μανουαλια της ψυχης μου..
ριξετε πολυ λαδι στα καντηλια των συλλογισμων μου...
μπαλωστε αν μπορειτε την πληγη στην καρδια μου απο την μαχαιρια της Μαγισσας μου...
να μην την βλεπει η ψυχη μου και πονει..
τα δακρυα μου κεντημενα τα εκανα και τα κρεμασα στο στηθος μου..
να τη θυμαμε παντα..
αποψε αισχροκερδης ειναι και η λυπη μου..
αποψε δεν μπορω να σωπασω γιατι πονω..
ματωνω μεσα μου απο την ψευτικη πλαστογραφημενη αγαπη της...
Μαγισσας μου..
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου