Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

το Αγαπημενο μου Τσιπουρακι...

Το αγαπημενο μου τσιπουρακι..
ειχα μαθει να δουλεβω σε ρυθμους σε ενα ανελεητα γρηγορο καρουσελ..
τωρα ενιωσα πως καποιος πατησε το στοπ..
η ανεργια ειναι μεσα στο σπιτι μου ..
ολα αλλαξαν τωρα πια στη ζωη μου με την κριση...
και αυτο ειναι που με ποναει μεσα μου..
ομως μικρες ευχαριστες στιγμες εμφανιζονται καθημερινα στη ζωη μου..
οπως η διαδρομη του φθινοπωρου που τη βλεπω μεσα απο το τζαμι καθισμενος μεσα στο σπιτι μου..
το ακουσμα ενος τραγουδιου ξεχασμενου στη δισκοθηκη μου..
το τηλεφωνημα ενος φιλου που με καλει..
να τα πουμε ρε συ χαθηκαμε..
και δεν ακουγεται πια ενοχλητικο..
ε! αυτα για μενα ειναι μικρες ωραιες στιγμες...
οπως ευχαριστη στιγμη ειναι να πινω το παγωμενο τσιπουρακι μου..
μου αρεσει η γευση που εχει μου καιει τον ουρανισκο..
για μενα το τσιπουρακι πιστευω δεν ανηκει στο κοσμο των βιαστικων..
αλλα συντροφευει τους αντρες που ψαχνουν τα πραγματα σε βαθος..
επισης πιστευω πως κανει τους αντρες να επιλεγουν τη στιγμη που θελουν να χαλαρωσουν..
με ενα τσιπουρακι ..
που ξερουν να το γευονται αυτο που τους ταιριαζει..
αγαπω το τσιπουρακι μου με κανει να ξεφευγω λιγο...
καθομαι πια χωρις δουλεια και πινω με μετρο το αγαπημενο μου τσιπουρακι..
ελα γεια μας..
E!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου