Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Παναθεμα σε Ερωτα...!

Παντα νομιζα πως ο Ερωτας δεν ηταν επικινδυνος..
παρα μοναχα για τα αδυνατα ρομαντικα ατομα..
Μαγισσα μου οταν ομως σε ειδα και θαυμασα στα θελγητρα σου..
ενα απο τα ομορφοτερα εργα της φυσης και του θεου..
καταλαβα ποσο λαθος ηταν η γνωμη μου...
ναι ολες μου οι αλαζονικες μου σκεψεις δεν μπορεσαν να με υπερασπισουν..
απο την ακατανικητη γοητεια σου..
ομολογω ειχα περιφρονησει τολμηρα τον ερωτα και αυτος τωρα με τιμωρει..
επιδεικνυοντας στα θαμπωμενα ματια μου ολη τη δυναμη του..
σε ενα πλασμα αληθινα μαγευτικο..
οπως εισαι εσυ Μαγισσα μου..
απο εδω και στο εξης δε θα διαπραξω πια την αδικια να ειρωνευομαι..
τους ποιητες τους συγγραφεις που γραφουν τοσο ωραια για τον ερωτα..
με παθος και δυνατα ολα τα μεγαλα αισθηματα..
θα αμφιβαλω ακομη λιγωτερο για τα παθη εκεινα που τα στελνει η μοιρα
και πληγωνουν απροοπτα..
Μαγισσα μου πληγωθηκα πολυ βαθια απο ενα βελος του φτερωτου θεου παναθεμα με..
και τωρα πια δε δυσπιστω..
γιατι γνωριζω ναι μπορει κανεις να ερωτευτει με την πρωτο βλεμμα και να λατρευει
εφ'ορου ζωης εκεινη που ειδε..
αποδειξη ο ποθος μου για σενα..
νομιζω μερικες στιγμες ειναι αρκετες για να αποφασισουν την τυχη μου..
πραγματικα ποιος θα μπορουσε Μαγισσα μου να αντισταθει στη μαγεια σου..
ολα τωρα δεν ειναι καμωμενα για να με σαγηνευσουν..
παναθεμα σε ερωτα που με εξουθενωσες και με εκανες να νιωσω την εντονωτερη φλογα σου..
και να παραδοθω μεσα στην απελπισια ενος απεγνωσμενου παθους..
αχ! με λαβωσες παναθεμα σε Ερωτα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου