Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ελα στην Υγεια μας...

Τσικνοπεμτη χθες και τη περασα μονος μου..
απο το πρωι ομως εκανα τα ψωνια μου στο κρεοπωλειο της γειτονιας μου..
και μετα διπλα στο μπακαλικο να παρω ενα μπουκαλι κρασι...
τα βραδυ εψησα τα καλαμακια και το λουκανικο που πηρα..
Δοξα σοι ο Θεος ειπα μεσα μου καλα ειναι και αυτα τα λιγα..
απλα λιτα και φτωχικα ..
ω! ρε μπερκετια αποψε  σιγοφωναζα μονος μου καθως τα εψηνα..
επινα κρασακι μονος μου και απο το αγαπημενο μου παληο μαγνητοφωνο επαιζε η κασετα του καζαντζιδη..
στο τραπεζι που τα πινω λειπει το ποτηρι σου...
αμεσως σηκωθηκα απο το τζακι και πηρα ενα δευτερο ποτηρι για σενα και το εβαλα διπλα στο δικο μου..
εβγαλα μεσα απο το κρυφο μου τετραδιο τη φωτογραφια σου την εβαλα διπλα στα τσιγαρα μου.. 
γεμισα το δικο σου ποτηρακι με κρασακι και το τσουγκρισα λεγοντας..
Μαγισσα μου ελα στην υγεια μας..
Αχ! μονος μου σημερα και η σκεψη μου σε σενα συνεχεια εκει να ειναι βοηθησε λιγο και το κρασακι..
καπου καπου  φιλουσα και την ομορφη φωτογραφια σου..
σιγοψιθυριζα μονος μου πως αποψε μου λειπεις απο κοντα μου ψυχη μου πολυ...
και ειμαι ηλιος χωρις ουρανο..
ενα σπιτι που το αφησαν αδειανο..
νιωθω σαν εκκλησια που εχει μεινει χωρις Θεο...
και βαλε κρασακι να πινω μονος μου...
επινα μια απο το δικο σου ποτηρακι και μια απο το δικο μου..
και δωσε πονο χαρακωσε με αποψε φωναζα καθως ακουγα καψουρικο ασμα..
παντα ομως στη ζωη μου βλεπω αυτα που εχω και οχι αυτα που μου λειπουν..
αλλα εχθες το βραδυ εβλεπα δυνατα μεσα μου ποσο πολυ εσυ μου λειπεις..
γεμιζω παλι το ποτηρακι μου κτυπω παλι το δικο σου και σου λεγω..
Μαγισσα μου ελα  στη υγεια μας...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου