Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Νυχτα Αμαρτιας....

Ακου Μαγισσα μου.. Μεσα στο δωματιο μου παντου υπαρχει το ονομα σου..
και πισω απο τη πορτα οι δικες σου οι φωτογραφιες..
με μια λάμψη να εχουν εκτυφλωτικη..
αλλα αυτο εσυ ποτε δε προκειται να το δεις..
εκαψες τα ονειρα μου με την υπεροχη ομορφια σου την ανερμνηνευτη..
μεσα μου εβαλες φωτια στο ποθο που σου εχω..
Αποψε ενα ριγος ηδονης ποτιζει το κορμι μου..
βυθιζομαι με τη σκεψη σε σενα στο μυστηριο του ερωτα μονος μου..
με το ποθο της δικης μου διψας τα ματια μου γυρευουν το κορμι σου
παραδινομαι αποψε για σενα στη δινη της ηδονης..
δεν αντιστεκομαι..
γιατι ξερω στο τελος της πραξης ενα δακρυ μου ευγνωμοσυνης για σενα θα κυλησει.. 
νυχτες σιωπης και ασελγω μονος μου πνιγοντας τα βογγητα μου πανω
στα ολολευκα σεντονια μου..
ανεξιτηλες ειναι οι γραμμες πανω στα σεντονια μου εδω ειναι ολα σου γραμμενα..
τελειωσα μονος μου φωναζοντας το ονομα σου..
τρεμω αναψα τσιγαρο ..
εγκαυματα μεσα τωρα εχει η ψυχη μου..
ενοχικες τωρα ειναι οι πραξεις μου ταπεινωσαν το παθος μου για σενα..
και αν εσυ φορας παντα το μαυρο της αμαρτιας του ποθου του sex και του θανατου..
αποψε φορω κατασαρκα το λευκο αυτο που μου λευκαινει τη ζωη μου..
και σου φωναζω ..
 Ακου..   Εκλιπαρω..
ειμαι αντρας και αποψε θελω  εσυ να με ποτισεις ερωτα...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου