Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Αμαρτησα Ημαρτον...

Μαγισσα μου..
Αποψε καθομαι μπροστα σε ενα ποτηρι γεματο κρασι..
παρεα με τη μοναξια μου..
θελω αποψε παλι να σου γραψω αλλα φτωχαινει η σκεψη μου..
φυραινει το μυαλο μου αφηνομαι και παραδιδομαι οπως κοιτω την φωτογραφια σου..
πολλες οι γευσεις θολωνουν τα ματια μου απροκαλυπτα οπως σε κοιτω..
κατι ερχεται μεσα μου κορυφογραμμη με δυναμη το παθος μου...
η ηδονη μου αφθονη  χειμαρρος ξεπηδησε απο μεσα μου κτυπησε αποψε στο κοκκινο..
ροζ συννεφο γεμισε αποψε τη νυχτα το δωματιο μου..
αγωνιας απαυγασμα ηττηθηκα απο την αδυναμια μου και αμαρτησα παλι μονος μου..
 Μαγισσα μου συγχωρεσε το παθος μου...
η νυχτα μισιασε και καταλαγιασαν  λιγο οι ποθοι μου εξακολουθω ομως να σε κοιτω..
και οπως ειμαι ξαπλωμενος πανω στο ξεστρωτο κρεβατι μου..
Μαγισσα μου σε θυμαμαι ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου