Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Γιατι...

Γιατι......
οτι ομορφοτερο υπηρχε στη ζωη μου χαθηκε.....
χαθηκε η ζωη μου το φως που εβλεπα το νερο που επινα ο αερας που ανεπνεα , ολα χαθηκαν.....
μα ακομη αναρωτιεμαι αληθεια σε σενα που για μενα ησουν ολα αυτα , υπηρχε εστω και μια λεξη αληθινη απο οσα ειπες....
εμενα καταλαβα αργα ομως οτι κοροιδευες και τωρα με παρατησες και κοροιδευεις τον αλλον.....
πες μου πως μπορει αληθινα τα τοσα ερωτικα λογια που μου γεμισες να ηταν ολα ψευτικα......
πως μπορει ετσι ξαφνικα χωρις καμια λεξη να χαθεις και τοσο συντομα εναν αλλον να αγαπησεις , πως ειναι δυνατον πως γινεται αυτο.....?
σκεφτομαι καθε στιγμη καθε δευτερολεπτο το ενα μιση χρονο γνωριμιας μας  για σενα διαβαζω τα τοσα γραφτα μου που σου εγραφα και κλαιω......
ναι βρε κλαιω για αλλη μια φορα για σενα....
τωρα ερχεσαι απο αλλο προφιλ και με βλεπεις τη σου γραφω ακομη περνας μπροστα μου χωρις να με κοιταξεις λες και δεν υπαρχω.....
Θυμασαι σου ειχα απολυτη εμπιστοσυνη και με πληγωσες πληγωθηκα ισως θα επρεπε να σε εχω μισησει να μη με νοιαζει αφου με πληγωσες τοσο πολυ.....
οχι δε μπορω να σε μισησω ουτε ποτε θα το κανω γιατι ειναι πανω απο της δυναμεις μου και ειναι κατι που δεν θα το κανω ποτε......
Απο εδω και περα η μονη λυση ειναι να συνεχισω να ζω μονος μου με μπλοκαρες και με διεγραψες και δε μπορω πουθενα να σε δω καλα τα καταφερες.....

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου