Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

προσφυγες η μεταναστες...

μεταναστες η προσφυγες...
εδω μεσα στη σουδα μενουν ολοι μαζι μεσα στης σκηνες τους και κατω απο αθλιες συνθηκες ζωης....
εδω μεσα στης σκηνες τους τρωνε πινουν κατουρανε χ..ζουν κοιμουνται και εκει μεσα ακομη γ@μιουνται τα ξερω απο πηγες...
κατω στην ακρη στο λιμανακι της ιχθυοσκαλας κανουν μπανιο και κατω απο το καστρο στην ακρη στη θαλασσα μαστουριαζουν...
η μποχα η βρωμα η μυρωδια τα σκουπιδια τους η ασθενειες σε ολο το μεγαλειο τους μεσα στη σουδα...
φοβασε να μπεις μεσα μονος σου μη κολλησης τιποτα απο δαυτους...
και αν θες να μπεις πρεπει να φορεσης μασκα νοσοκομειου τη μπλε και γαντια στα χερια σου...
η αληθεια ειναι οτι το ονειρο τους δεν ηταν να ερθουν να εγκλωβιστουν στη σουδα της χιος..
κανενας στα καλα καθουμενα δε παρατησε το σπιτι του να ερθει κολυμπωντας στην ελλαδα...
θελουν να φυγουν απο τη χιο και δε τους αφηνουν ...
μκο και κυβερνηση περνουν χρηματα για αυτους απο την ευρωπη ....
οταν ερχετε το καραβι το λιμανι γινεται αστακος φανταροι λιμενικο αστυνομια τροχαια φυλανε μη περασει κανενας
μεσα στο καραβι ελεγχος απο παντου...
οι καλοι οι προσφυγες που ηρθαν απο τη συρια πρωτοι ηταν μορφωμενοι γιατροι δασκαλοι και με 500 ευρα πανω τους...
ετσι μου ειπαν περυσι και αυτους τους καλους τους απορροφησε η ευρωπη αμεσως και η αθηνα...
εμεινα πισω νεοι πιο πολυ σε ηλικια και αλλοι για αλλον λογο....
οι δε οικογενοιες μερικες μενου σε λιγα σπιτια και περνουν 400 ευρω το μηνα..
οι αλλοι οι προσφυγες εχουν μια καρτα και ψωνιζουν κατι λιγα απο τα μεγαλα σουπερ μαρκετ της χιου...
γεμισε η χιος προσφυγες θα τους δεις παντου με ωραιο καλο νεας γενιας κινητο στα χερια να βγαζουν σελφις να μιλανε με της ωρες
στη πατριδα τους...
θα τους δεις να καθονται χαμω περα περα γυρω γυρω στο δημαρχειο και στη πλατεια βουνακιου γιατι εχουν δωρεαν ιντερνετ...
ειναι και μερικοι προσφυγες που πινουν πολυ εχω δει τα αδεια τους μπουκαλια κρασι πεταμενα χαραματα οπως πηγαινα στη δουλεια μου..
αυτοι που επιναν μεθουσαν ευκολα και μετα κανανε φασαριες μεσα στη σουδα και εξω στη χιο...
οι δε προσφυγες που μενουν πανω στη βιαλ μενουν σε κοντεινερ και ειναι πιο καλυτερα απο αυτους στη σουδα και με δυο φαγητα την ημερα και πολλες αραβικες πιτες αντι για
ψωμι να τρωνε...
οι προσφυγες της σουδας τρωνε καλα απο μαγειρεμενα φαγητα πρωτης ποιοτητας..
τρωνε και τρωγανε καλυτερα φαι απο μενα που ετρωγα το ελεεινο συσσιτιο μου της εκκλησιας...
στους προσφυγες μιλουσα και πιο πολυ για να δω τη κινητα εχουν και ειχαν σαμσουν και αιφον και ζουχαδιαζομουν μεσα μου.....
οι προσφυγουπουλες ντυμενες με μαυρη κελεμπια το νυχι κοκκινο βαμμενο τα χειλη βαμμενα το μαλλι καπως φιαγμενο και το μαντηλι
τους ριγμενο καπως πισω ηταν ομορφες και καναν βολτες απλωραρια πλατεια σουδα.....
μερικες εκαναν και βιζιτα της ειδα...
θεε μου τωρα που τα γραφω τη κουτσομπολης ειμαι...
και τελος καλοι μου φιλοι της ομορφης σελιδας μας...
το ειρωνικο ερωτημα μεταναστης η προσφυγας πρεπει να σταματησει..
κατα εμενα ειναι προσφυγες που εφυγαν απο τη χωρα τους που ειχε πολεμο φυγαν απο τα ερειπια και ηρθαν ελλαδα
για μια καλυτερη νεα ζωη ...
και να ξαναγεννηθουν μεσα απο της σταχτες τους και τα ερειπια της ζωης τους οπως και ο φοινικας...
ειναι αγωνιστες της ζωης και ευχομαι να τους πανε ολα καλα στη ζωη τους...
και μη ξεχναμε και εμεις απο τη τουρκια προσφυγες ειμαστε απο τους πατεραδες μας και τους παπουδες μας...
προσφυγακι ειμαι και εγω...
καλη μου φιλοι γεια σας..
υπεροχη σελιδα γεια σου..
ομορφη χιος μου αγαπωσε....

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου