Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

καταθεση πικρης ζωης..

Καταθεσεις πικρης ζωης...
εδω μεσα εμεινα για πολλες μερες σε αυτο το μουχλιασμενο χωρο γεματος βρωμα πολυ σκονη και ποντικια
σκουταρελες να τοσες μεγαλες με το συμπαθειο και με κατσαριδες μαυρες..
που για κρεβατι να κοιμηθω ειχα αυτη τη μεγαλη πετρα ...
φαγητο απο την εκκλησια συσσιτιο επαιρνα μια φορα την μερα καθε μεσημερι το βραδυ δεν ειχε δοξα σοι ο θεος..
απο τον ερυθρο σταυρο πηρα δυο κουβερτες ...
και απο τα καπη της χιου επινα δωρεαν τα χαραματα ενα καφε εξ σου και η φωτογραφια του καφε...
οι κουβερτες λεπτες σαμπως εμενα θα ζεσταναν τους φαινομουν πως δεν ημουν ανθρωπος..
θα μου πειτε ενας ξενος εργατης αξιζε συμπονια ..
ναι αξιζα μια καλη ευκαιρια οπως και τη πηρα να ζησω να δουλεψω να παρω τα ενσημα μου τα λιγα λεφτα που
μου εδινε ο δημος μεσω οαεδ εστω και αυτα τα 20 ευρω..
καθε νυχτα αλλοτε σιγα και αλλοτε δυνατα με φωνη που θυμιζε πληγωμενο λιονταρι εβγαινα απο τη σπηλια μου κοιταγα προς τη μερια που ειναι η εκκλησια του αγιου γεωργιου μεσα στο καστρο...
και ελεγα δοξα σοι ο θεος καθως ανοιγε το παραθυρο της πονεμενης ψυχης μου ...
ηταν και μια νυχτα απο το κρυο που δε παλεβοταν απο τον πολυ αερα και τα πολλα μποφορ τοτε βγηκα εξω και εριξα για δευτερη φορα εξω απο τη σπηλια
τη μεγαλη βρισια για την ομορφη χιος μου..
σχωρεστε με ημαρτον φιλοι μου της απανταχου χιου ειπα μεγαλη βρισια εκεινη τη νυχτα για τη χιο σχωραμε θεε μου ημαρτον...
θυμαμε ειναι νυχτα ο αερας ουρλιαζει σα λαβωμενο σκλι τα χερια μου να ξυλιαζουν απο το κρυο και να παγωνει το προσωπο μου..
ο πονος η πικρα μου πετρωσαν τη καρδια μου...
κουραση ενοχες και θλιψη σε μια πληγη ολα μαζι μεσα στη ψυχη μου να ποναω πολυ εκεινη τη νυχτα..
τη αμαρτιες πληρωνω θεε μου να φωναζω και τοτε εβρισα ασχημα οχι αγιους δε βριζω ποτε αγιους αλλα για την ομορφη χιος μου εβρισα.....
να πω εδω οταν ηρθα χιος οτι κοιμηθηκα και κατω στης καρεκλες στο κτελ..
κοιμηθηκα και στην αιθουσα αναμονης στο νοσοκομειο της χιου αλλα ειχε ολη τη νυχτα τα φωτα ανοιχτα και δε μπορουσα ηταν και μακρυα με τα ποδια ..
κοιμηθηκα και μεσα στο κηπο στα παγκακια και φοβομουν τη νυχτα απο τους προσφυγες...
κοιμηθηκα και μεσα στην απλωταρια διπλα στο πεζοδρομο στη γιουροπανκ πανω στη καρεκλες που εκει εκει η καφετερια με το ονομα απλο...
κοιμηθηκα και κατω στο παγκακι στο μωλο που παμε για φαρκαινα...
και τελος κοιμηθηκα μεσα στη κλουβα του δημου της τεχνικης υπερησιας μας...
ο τσακωμος που εγινε με τους δυο συναδελφους μου χιωτες μου εδω που θα τον γραψω αυριο μου βγηκε καπως σε καλο...
να πω εδω οτι η σπηλια που εμεινα η μερια αυτη ειναι απο την αλλη μερια του καστρου διπλα στη σουδα με τους προσφυγες και που παει ο δρομος προς τα σπιτια και τον αγιο γεωργιο μεσα στο καστρο...
θα γινουν δυο αναρτησεις με καταθεσης αληθινες καθε αναρτηση ψυχης και αληθεια πονου ζωης..
υπαρχουν μαρτυρες πολλοι που με εβλεπαν που κοιμουμουν τοσο καιρο..
υπαρχουν ακομη και φωτογραφιες απο το κινητο μου....
καλη μου παρεα καλημερα...
υπεροχη σελιδα καλημερα..
ομορφη χιος μου αγαπωσε...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου