Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Παναγια Προυσιωτισσα...

Γιορταζει σημερα 23 η προστατης μου..
Παναγια Προυσιωτισσα μου..
εδω στη δυσμοιρη αυλη της μοναξιας μου της σιωπης της πικρας
και της μεγαλης μοναξιας ..
μονος μου οπως παντα η σκεψη και η ψυχη μου..
για σενα θελω να γραψω σημερα που γιορταζεις...
για σενα που εισαι ο φυλακας προστατης μου..
σημερα στη γιορτη σου η ελπιδα μου με βγαζει αποψε εξω νοερα να ειμαι εκει κοντα σου...
εκει στο μοναστηρι σου στο προυσο..
γλυκια μου παναγια εσυ εισαι η ελπιδα μου εδω στο γριζο της ζωης μου...
και σημερα μπροστα στη μικρη εικονα σου που εχω παντα μαζι μου...
φυλαχτο στη ζωη μου..
το λυχνο της αγαπης μου θα αναψω..
και ολα τα λαθη που εχω κανει θα τα σβησω θα τα καψω...
ολα μου τα μυστικα απο τα βαθη της ψυχης μου θα ξεθαψω..
και απο τα παθη μου θελω να παψω..
οτι μισησα στη ζωη μου πολυ θελω να το ξεγραψω..
και με κατανυξη μεσα απο τη καρδια μου..
να κλαψω...
σημερα που γιορταζεις γλυκια μου Παναγια Προυσιωτισσα..
γιορταζω μαζι σου γιατι εισαι για μενα οτι πιο πολυτιμο μπορει να μου προσφερει η ζωη..
εχοντας με κατω απο την προστασια σου..
Παναγια Προυσιωτισσα μου..
δωσμου δυναμη να αντεξω την κακια του κοσμου και τη πικρα μου...
και οδηγησε εσυ τα βηματα μου...
για να εχω ελεος και γαληνη απο τη μεγαλη μαγαλοσυνη σου...
βοηθεια μας.. Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου