Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

το ταμα μου...

νυχτωσε εβαλε κρυο εκλεισα το εκκλησακι μου που εχω στην αυλη μου..
τον Αγιο Νεκταριο..
το ταμα μου το εκανα το κρατησα απο το πρωι  μεχρι τωρα ανοιχτο...
στο πεισμα της κακης κοινωνιας ..
και στο πεισμα των απιστων πιστων...
σε ειχα ανοικτη απο το πρωι μικρη μου εκκλησια μηπως απο τη γειτονια μου..
η κανενας περαστικος θελει να προσκυνησει τη σεπτη σου εικονα..
και σου αναψει ενα κερακι αγιε μου...
μακαρι και του χρονου να ειμαι καλα να το ξανακανω...
Αγιε Νεκταριε πρεσβυρε υπερ των παντων φυλακισμενων...
δωστους δυναμη να αντεξουν εκει μεσα που ειναι...
δωσε κουραγιο στης μαναδες τους στους πατεραδες τους βοηθα τους ολους νοερα οπως εκανες τοτε και σε μενα..
ημαρτον Αγιε Νεκταριε σχωραμε που δυο μετρα αντρας δε μπορεσα να βρω ενα παπα να κανει σημερα στη χαρι σου θεια λειτουργια...
ισως του χρονου με τη βοηθεια σου να ειμαι  λιγο τυχερος...
να ειναι ευλογημενο...
Αγιε Νεκταριε μου..
ευλογησον εδω ολη τη γειτονια μας ολα τα σπιτια και της αυλες μας...
πρεσβερε υπερ ολων τον κοσμο...
και το καντηλι σου θα το εχω παντα αναμενο...
βοηθεια μας ..
και του χρονου.
καλο βραδυ σε ολους μας..
καληνυχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου