Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Συγνωμη...

καλη μου φιλη σε παρακαλω μη μου ζητας συγνωμη...
ηδη σε εχω συγχωρεσει απο τοτε για ολα..
και τωρα ομως..
εισακουσε με καλη μου φιλη σου απολογουμαι...
ξερω οτι το βαθος της ψυχης σου ειναι ιερό.. και η αγαπη που εχεις μεσα στη καρδια σου ειναι για θεια κοινωνία.. θυμασαι ποσο ωραια σου μιλουσα σου χαμογελουσα  και ας εχω και εγω τοσα προβληματα πανω μου...
εκει ομως κοντα σου  παντα το καλο λογο στο στομα μου να εχω για σενα..
και με τα χερια μου ανοικτα να σε κανω αγκαλιά να σου περασουν ολα... ποση καλοσυνη ειχα μεσα μου και εσυ εκει να με βριζεις..
να με βλαστημας..
να με κοροιδευεις..
να με φτυνης...
και εγω απο εδω τη καθε σου βρισια την εκανα αγαπη και στην εστελνα πισω..
τη καθε σου βλαστημια την εκανα ευχη και στην εδινα...
τη καθε σου καταρα που με καταριουσουν σου ελεγα να ειναι ευλογημενο...
ολα τα μαχαιρωματα σου της πικρες σου και το πονο που μου εδινες σε καθε συνομιλια  μας..
τα εκανα αγιασμα τα σταυρωσα τα φυσηξα  και ειπα να πανε στην ευχη...
....καλη μου φιλη..
ποτε σου δε σε εβρισα..
ποτε σου δε σε βλαστημησα...
ποτε μου δεν εκανα κατι...
και ας μου ελεγες τραβα στο αναθεμα ..
και ας μου ελεγες τοσα ασχημα λογια...
ειχες τον εξω απο δω πανω στον ωμο σου με εβριζες και αυτος γελουσε...
εκανες λαθη πολλα και δεν ειναι δικαιολογια οτι το εκανες απο τη ζηλια σου..
και οτι ησουν μεθυσμενη...
τωρα γυριζεις και μου ζητας συγνωμη και ημαρτον χρηστο μου..
..καλη μου φιλη δεχτη η συγνωμη σου συγχωρεμενη να εισαι και σε κανω και μια αγκαλια απο εδω δημοσια..
ξερω ερχετε σε λιγες μερες η αγια γιορτη σου...
ζητα συγνωμη και ημαρτον απο το πνευματικο σου εκει..
και πεστου την αληθεια ολη..
και ξερω θα σε συγχωρεσει και θα σε αφησει να μεταλαβης στη γιορτη σου...
αυτο να κανης...
απο μενα συγχωρεμενη και περασμενα ξεχασμενα ολα...
σε κανω μια αγκαλια και σου ζητω και εγω μια συγνωμη μεγαλη...
ΣΥΓΝΩΜΗ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου