Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ο ενδοξος συνοικισμος μου..

εδω φωτογραφια ο Αγιος Κωνσταντινος μας το δημοτικο σχολειο μας...
και ομορφη πλατεια μας
ο αλλοτε και ακομη για πολλους συνοικισμος των προσφυγων και των αγωνιστων.. που μεσα απο ερειπια και της καταστροφες της μικρας Ασιας ταξιδευοντας χιλιαδες χιλιομετρα φτανοντας στο Αγιο Κωνσταντινο και παντου για να ξαναγεννηθουν μεσα απο της σταχτες της ζωη τους... ειμαι περηφανος που ειμαι απο γονεις προσφυγες...
και ζω στον αγιο κωνσταντινο μας..
με τους πολλους οικοδομους ..
τους αγωνιστες της ζωης..
της καπνοεργατριες...
της μοδιστρες στα φασον..
με τα πολλα ωραια ουζερι ..
την ΑΕΚ μας..
το πανηγυρι μας..
τη λαικη μας..
αχ !
Αγιε Κωνσταντινε μου πατριδα ενορια περιοχη και γειτονια μου...
η ψυχη μου η ζωη μου  το μυαλο μου η καρδια μου ειναι εδω παντα συναισθηματικα ψυχικα καρδιακα ζωντανα...
αγιε κωνσταντινε μου σ ' αγαπω..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου