Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

διεγραψε με..

ασημενιο σπαθι στο κορμι μου εχεις στραμμενο και με τα χειλη σου που τρεμουν και τη φωνη σου που την πνιγει ο λυγμος....
..φιλη μου πως μπορεις εμενα να διαγραψεις πως μπορεις μεσα απο το ψεμα σου να φωναξεις μεσα απο εκει που μενεις..
σε διαγραφω απο φιλο μου γιατι ειναι αυτος λυτρωμος...
..πες μου πως μπορεις να το κανεις αυτο οταν τα πιστευω σου ολα χαμενη ελπιδα ειναι...
χωρις μεσα σου σκεψη αγαπης ζητας με τη διαγραφη μου τωρα εσυ λυτρωμο...
..ξερω με διαβαζεις και τα λογια που λες απο μεσα σου φτανουν σε μενα...
..μα μπροστα στα ποδια σου δρομοι ανοιγμενοι σε περιμενουν...
και το μονο που σου μενει σκοτωσε με διεγραψε με για να διαβης το διωγμο...
καντο..
διεγραψε με σκοτωσεμε αν σε κανει αυτο ευτυχισμενη...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου