Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

καλες διακοπες

καλοκαιρι αυγουστος...
..επιτελους ηρθε ο πολυποθητος μηνας μου που αγαπω και θα τη κανω μονος μου σε καλες παραλιες με της ξαπλωστρες και της παγωμενες μπυρες μου...
..και με της κουκλαρες να κανουν μπροστα στα ματια μου την πιο ωραια live πασαρελα και να μου φυγει και ο καταρρακτης απο τα ματια μου...
..αυγουστος μηνας διακοπων και εδω εγω μονος μου να κανω σκεψεις ταξιδιαρικες και ερωτικες...
..για μενα το καλοκαιρι ειναι εποχη του ερωτα της τρελας και των δυνατων συναισθηματων...
..σαν αισιοδοξος που ειμαι ας παρω να εχω στο σακο μου και ενα κουτι προφυλακτικα ποτε δε ξερεις τι μπορει να γινει...
..αντεεεε βρε.....
και αν μονος μου δεν εχω που να παω....
ωρα καλη στη πρυμνη μου και αερα στα πανια μου...
..καλο ερωτικο μηνα σε ολους μας..
καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου