Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

ηρθες και εγινε στροφη στη ζωη μου..

.......ηλιοκεντητη μου...
..που σε πειραξα μου λες...
..και γιατι μου το εκανες αυτο...
..πως μπορεσες ψυχη μου...
..καλα ημουν μονος μου...
.....ηλιοκεντητη μου....
...ηρθες και εγινες στροφη στην ευθεια της ζωης μου...
..σκεψη συνεχεια μεσα στο μυαλο μου..
..χτυπος μεσα στη καρδια μου...
...χαμογελο πανω στο προσωπο μου....
...ηρθες και ξεθαψα ολα τα αισθηματα μου απο τη σταχτες...
....ηρθες και μου εκανες καλο...
..μου εφερες χαρα και λιγα σου γραφω λιγα σου λεω...
...μα εφυγες ετσι ξαφνικα και με γυρισες πισω στη μοναξια στη θλιψη και στη πικρα....
...και αν ειμαι μονος και αν ποναω δε πειραζει...
... θα μεινεις μια ομορφη αναμνηση παντα μεσα μου....
.....ηλιοκεντητη μου..
..καλυτερα η μοναξια μου εδω μονος μου στο ομορφο λαυριο...
...καλυτερα η μοναξια μου να περπατω μονος μου σε ερημους αδειους δρομους κατω στο λιμανι....
..καλυτερα να σε ψαχνω και να μη σε βρισκω...
..ηλιοκεντητη μου...
..θυμασαι ψυχη μου...
...ανοιξες την πορτα σου και μπηκα ετσι απλα..
...ξερω δεν ειμαι καλος στα λογια...
...μα ειμαι πολυ καλος στο να δινω..
...να δινω ακριβως αυτο που νιωθω..
..ισως εσυ ηρθες να κλεψεις κατι απο μενα..
...αλλα να ξερεις δεν μου εχει μεινει τιποτα.
...με ρημαξαν σε ολα...
..με μαχαιρωσαν στη καρδια μου...
...μου γδαρανε τη ψυχη μου...
..το μονο που εσυ δεν θα κουραστεις να τη γδαρεις...
...αφου ειναι ηδη γδαρμενη...
το μονο που σου ζηταω σε ικετευω...
....ειναι να μου αφησεις μια σταλα ψυχη μεσα μου...
για να μπορεσω να ζησω..
...και να σου γραφω παντα και να σε ποθω...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου