Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

ο τοιχος μου....

...μου αρεσει στη ζωη να ονειρευομαι σαν μονος μου που ειμαι..
....μα δε βαζω για σκοπο το ονειρο...
.........
...μου αρεσει να αγαπω να δινω και ας μην αγαπιεμαι...
.....
...μου αρεσει στο τοιχο πανω απο το γραφειο μου να κολλαω φωτογραφιες και χαρτακια...
...ολα εχουν τη δικη τους ιστορια....
...και τα αγαπημενα μου προσωπα...
...και μου αρεσει να ταξιδευω μεσα τους και μεσα μου....
..........
....μου αρεσει να κανω στη ζωη μου οτι ερθει στα ορια μου...
........
...μου αρεσει να γραφω συνεχεια να γεμιζω τα τετραδια μου...
..ολα μου τα γραπτα ειναι καταθεσεις ψυχης..
...ειναι αληθειες ζωης...
......
.....τα πιο πολλα τετραδια μου εχουν μεσα πονο πικρα θλιψη στεναχωρια και προσμονη...
...εχουν και τα λαθη μου τα παθη μου...
..........
....εχουν ακομη μεσα και εικονες του κρυμμενου παραδεισου μου....
...του εαυτου μου που αγκαλιαζει στοργικα την αγαπη το παθος και το ποθο μου....
........
....μου αρεσει μερικα να τα βαζω σε χαρτακια στο τοιχο μου...
...βαζω στο τοιχο μου αυτα τα ανειπωτα λογια...
...λογια που γεννηθηκαν και εγιναν τα ελαχιστα..
...και τα πιο  πολλα πεθαναν πανω στα χειλη μου...
... και πανω στη γραψιμο μου....
........
...πανω σε αυτα τα χαρτακια  εκανα τη θλιψη μου γελιο...
...και το πονο μου φιλο....
...γιατι ειμαι μονος μου εδω στο ομορφο λαυριο και δε θελω να ποναω...
.........
...και τωρα φιλη μου που περασες απο εδω και ειδες την σκατοφατσα μου και το τοιχο μου....
..........
...σε παρακαλω πολυ....
...κοιταξετα οσο θες....
...αλλα περπατα απαλα ελαφρα αν το μπορεις...
...γιατι εδω σε αυτο το τοιχο ειναι γραμμενα ολα τα ονειρα μου..
...γεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου