Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

εδω σε θελω καρδια μου...

....ειναι και κατι νυχτες που τα αστερια κατεβαινουν χαμηλα....
...ειναι και το φεγγαρι να ερχεται να νοτιζει τη ψυχη μου....
...ακομα και τα δενδρα εξω απο το μικρο δωματιο μου αποψε που εχει λιγο αερα τα ακουω σαν να σιγοτραγουδουν....
..................
....αυτες της νυχτες με προτιμα και με θυμαται και η μοναξια μου....
...και ερχεται μονη της και ακαλεστη...
......................
...ουτε τη πορτα μου κτυπαει...
...ουτε και με ρωταει αν δεχομαι επισκεψεις...
...........
...και η αφιλοτιμη δε κρατα και ουτε μια μπυρα στα χερια της..
...η μια σοκολατα να μου γλυκανει λιγο τη πικρα της ζωης μου....
...η εστω και κατι για να με ξεγελασει....
.........
..η μοναξια μου ερχεται και θρονιαζει μεσα στη ψυχη μου...
..στη ζωη μου..
..στο μικρο δωματιο μου...
...και προκλητικα να αναβει και τσιγαρο....
..........
......και αποψε που η μοναξια μου ειναι παρεα μου και κλαιει....
...κανεις φιλος και φιλη να μην φορεσει μαυρα...
............
...αποψε που η μουσικη επαναστατει μεσα απο το μικρο κασετοφωνακι μου..
...δεν αφηνω της μελωδιες να φυγουν απο κοντα μου...
.........
...αμεσως περνω χαρτι στυλο και τη ζωγραφιζω...
...εδω σε θελω καρδια μου....
...αφου η μεγαλη μου μοναξια της σιωπης...
...και το ονειρο μου τυραννησαν τη προσωπικη μου ζωη....
........
...τωρα ομως....
....ΠΑΜΕ..
...μαζι στο δυνατο....
........
....εδω σε θελω καρδια μοοουυ....
...εδω σε θελω καρδια μοοουυυ...
...ηρθε η ωρα να φανεις δυνατη....
.............
...εδω σε θελω καρδια μοοουυυ....
....μη με προδωσεις οπως και αυτη....
....................
...αφιερωμενο σε ολους σας...
...γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου