Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

λουλουδια οτι πιο ομορφο στη ζωη...

...με λιγα τριανταφυλλα του μαη..
...να σας ευχηθω και να πω πως τα λουλουδια τα λατρευω....
..........
..γιατι γαληνευουν την ψυχη μου...
...ομορφαινουν τα ματια μου και δροσιζουν της αισθησεις μου....
.........
..ειναι συμβολο ευγενειας ομορφιας και τρυφεροτητας...
.........
..ειναι ενδειξη αγαπης ελπιδας αρμονιας και γαληνης....
..........
..δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει φυτεψει ενα λουλουδι...
..να εχει μυρισει...
...η να μην εχει κοψει...
...δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει χαρισει ενα λουλουδι η να συγκινηθει που το προσφερει....
...........
..για μενα φιλες μου ειναι το ωραιοτερο και γνησιο δωρο που ακτινοβολει συναισθημα...
............
..μου αρεσουν πολυ τα λουλουδια γιατι εχουν φρεσκα χρωματα...
..εχουν μεθυστικες ευωδιες...
...ο γλυκος τους ηχος η θαλπωρη το χρωμα το αρωμα που εχουν...
...........
.. ειναι για μενα στο κηπο μου στο πατρικο μου σπιτι οπως τα εχω η ψυχικη αναταση...
............
..το λουλουδι ειναι για μενα αναποστατο κομματι της ζωης μου...
..και το προσφερω παντα στο πρωτο ραντεβου μου....
............
...ας γιορτασουμε ολοι μας σημερα το μαη γιατι το αξιζει...
..μαης ο ομορφος μηνας των λουλουδιων...
...καλο μηνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου