Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

τελευταιο σαββατοβραδο αποψε...

..τελευταιο σαββατοβραδο αποψε στο ομορφο λαυριο μου....
...ηδη αρχισα και μαζευω τα πραγματα μου σιγα σιγα....
..............
...εσχισα τα ονειρα μου....
..αφου ξερω δεν ανηκω εδω...
..ναυαγιο ολη η ζωη μου...
...και το ονειρο μου να μεινω για παντα δεν το εφτασα...
...................
..εβαλα να πιω την αγαπημενη μου ρετσινα με αυτοσυγρατηση....
...και οχι βαζοντας φωτια στο τελευταιο  σαββατοβραδο...
..............
.....μπορει στη ζωη μου να ξεχασω τα απλα πραγματα...
...αλλα δε θα ξεχασω ποτε μου της μοναχικες στιγμες μου....
...........
..δε θα ξεχασω...
....και της απλες ωραιες ομορφες φιλες μου εδω στο ομορφο λαυριο που γνωρισα απο κοντα...
...και που μου αφησαν σημαδια στη ψυχη...
.............
..τελευταιο μου σαββατοβραδο εδω...
..να πινω μονος μου και να λεω..
...φευγω ομορφο λαυριο μου...
...αναθεμα με...
..εκανα και ονειρα να μεινω...
............
..στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου