Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

κηπουρος της κακιας ωρας..

... τελευταια μερα σημερα...
... εληξε η τετραμενη συμβαση μας...
.... ειναι παραδοση για μας τους συμβασιουχους τη τελευταια μερα της συμβασης μας να μη δουλευουμε...
... κατι σαν εθιμο δηλαδη...
....
... δεν τα καταφερα ομως να μη δουλεψω...
... και δεν ηθελα κιολας τελευταια μερα μου να τσακωθω μαζι τους....
.........
... και να μαι εδω να κουρευω το γκαζον σε ενα μικρο παρκο της ωραιας κερατεας...
.......
... λιγο ακομη να καθομουν εδω θα με εκαναν κηπουρο...
........
...παναθεμα με...
... εδω ομως για πρωτη φορα στη ζωη μου...
... εστω και στα 50 μου και φευγα...
........
... εμαθα να κλαδευω τα δεντρα..
.. να κουρευω το γκαζον...
... να κοβω με το χορτοκοπτικο μηχανημα τα χορτα...
... να φυτευω λουλουδια...
.....
... δεν θελω να μαθω να τους λεω...
... δεν θελω να γινω κηπουρος να τους φωναζω...
...με τιμαει αυτο το οτι με εμπιστευονται..
... αλλα θελω οικοδομη να δουλευω..
.. η οικοδομη ειναι ολη  η ζωη μου...
..........
.....ισως σημερα και η προ τελευταια  μου φωτογραφια....
... απο την ωραια κερατεα...
... γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου