Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

το γενεσιον του αγιου ιωαννη του βαπτιστη αυριο βοηθεια μας..

....η αγαπη μου για τον νονο του χριστού μας δε κρυβεται...
..το γενεσιον του αγιου ιωαννη του βαπτιστη αυριο...
................
..αναψα το καντηλακι του και λιβανισα σημερα απο εδω που ειμαι μονος μου στο ομορφο λαυριο....
....................
..γιορταζει αυριο η εκκλησια στο χωριο μου δοκιμι στο αγρινιο...
....................
..αντεχω και υπομενω τα κτυπηματα της ζωης..
..επειδη εμπιστευομαι και αγαπω τον αι γιαννη το βαπτιστη....
................
..αυτος ειναι μετα τον χριστό η δυναμη μου...
...ο προστατης μου...
..και η ελπιδα μου...
................
.....αυτος με κρατα ορθιο και δυνατο...
..και δεν φοβαμαι τιποτα και κανεναν...
"ει  Θεός μεθ' ημών, ουδεις καθ' ημών" ....
...................
..καλη ευλογημενη νυχτα με ονειρα γαληνια...
..ο αγιος ιωαννης το γενεσιον του που γιορταζει αυριο...
..βοηθεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου