Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

ταπερ με φαγητο πασης φυσεως δεκτα..




...και μαζι και μονος ιδιος ειναι ο πονος..
..οποτε ψηφιζω εν λευκω το δευτερο...
..φιλες μου καλες...
...το να ζεις μονος δεν ειναι ουτε μιζερο ουτε ατυχες..
...ειναι επιλογη...
......................
..και αυτο φιλες μου καλες αυτο καποτε πρεπει να το καταλαβετε...
..μεχρι τοτε ομως δεκτα  πασης φυσεως ταπερ με μπιφτεκια μεσα...
..με γεμιστα με μακαρονια  με πιτες..
..με κοτοπουλο και με προβατινα...
....και αλλα ζουμερα φαγια  δεχτα...
.................
..για να φαω μια χαψια σπιτικο φαγητο και γω σαν ανθρωπος...
.............
..να πω και κατι ακομη εδω...
....εξω στη κοινωνια ακομη υπαρχει μια γελοια θεωρια που ξερω και που λεει το εξης....
....αυτος που παντρευεται ζει τη ζωη του σαν σκυλι..
..και πεθαινει σαν ανθρωπος..
..ενω αντιθετως εκεινος που μενει ανυπαντρος...
..ζει σαν ανθρωπος και πεθαινει σαν σκυλι...
......................
....και τωρα  σας ρωτω..?
..γιατι να μην προτιμησω να ζησω τη ματαιη..
..τουτη ζωη σαν ανθρωπος μονος μου και ας πεθανω ερημος μονος μου και καλα...
...................
..εργενης τοτε...
εργενης τωρα..
..εργενης για παντα....
.............
..υγ. 1
...ευχαριστω παρα πολυ της καλες μου φιλες που με το λεοφωρειο μου εστελναν ωραια σπιτικα φαγητα...
...σας ευχαριστω παρα πολυ...
..το εκτιμω....
..ναστε παντα καλα...
.......
..υγ ..2
..σπετζοφάι νοσταλγησα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου