Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

ομορφο μου λαυριο αντιο..

....Αντιο ομορφο μου λαυριο....
..ευχη και υποσχεση εδω στη καρδια που ζωγραφισα κατω στο λιμανι σου δινω...
..........
..θελω να  ξαναγυρισω πισω ακους...?
..αγαπωσε μ' ακους...?
...........
...ανηκω σε σενα πονω και δακρυζω τωρα που φευγω απο κοντα σου....
....το μυαλο μου η σκεψη μου θα εινα εδω σε σενα ομορφο μου λαυριο...
..........
..μα ποτε κιολας περασαν 14  μηνες γαμωτο μου ποτε δε σε χορτασα....
..........
....παντα αυτη η γαμhμενη η ωρα του χωρισμου μας εδω στο λιμανι μονος μου οταν σε αφηνω ομορφο μου λαυριο  με πιανουν τα κλαματα....
...ναι ρε οι αντρες κλαινε.....
........
...χθες βραδυ στο λιμανι που εκανα βολτα για τελευταια φορα..
....ηταν  κατι δακρυα που στη προσπαθεια μου να μην τρεξουν....
....απο τα ματια μου..
.... καταληξαν να κοβουν σαν ξυραφια την ψυχη μου...
...δακρυσα....
.......
....ομορφο μου λαυριο....
..μου εγινες πονος και πονεσα πληγωθηκα...
...μου εγινες φωτια και καηκα...
....τωρα φευγω απο σενα που σε αγαπησα...
...για να βρω αυτο που αξιζω...
..........
...προσπαθησα ομως ολο αυτο το καιρο να μεινω...
..το τοσο παρακαλιτο που εκανα δεν το εχω κανει ουτε σε γκομενα....
......
...τη εργολαβους οικοδομων να ρωτω...
..τη ιδιωτες για κοψιμο χορτα...
...τη μαρμαραδες να ρωταω για δουλεια...
..τη νεκροταφειο για κανενα μνημα να φιαξω..
...τιποτα ντιπ...
......
...ομορφο λαυριο μου..
..ειναι αμαρτια να ξεχνας....
...θα σε θυμαμαι παντα...
.......
...ειναι και αμαρτια να φυγεις αναμαρτητος...
...μπορει να περασα πολυ δυσκολα και ασχημα στην αρχη....
...ειρθε η ζωη μου και με δικαιωσε και περασα λιγο καλα...
...........
...ομορφο μου λαυριο...
...και αν εισαι το πιο ομορφο μερος της αττικης...
..δεν μπορω αλλο να μεινω....
..........
...ωραιο μου αγρινιο σου ερχομαι...
...μαναμ μου σου ερχομαι...
σημερα χαραματα ξεκινησα και πρωτα ο θεος σου ερχομαι για παντα...
...γυριζω πισω πικροχαρουμενος...
........
...ομορφο μου λαυριο...
...ποναω...
...ΑΝΤΙΟ...
.............
.........
...φευγω για  μενα να νιωσω καλααα.....
..εχω ακομη να κανω πολλαααα...
...φευγω για μενα να νιωσω καλααα...
........
...υγ.
..καλο μου ταξιδι....
...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου