Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

μου αρεσει οταν σταματα η βροχη καλημερα..

...μου αρεσουν αυτες οι αλλαγες του καιρου...
...μοιαζουν με τα συναισθηματα μου....
...λυπη χαρα φοβος λιγη ευτυχια...
.................
σταματησε η βροχη και βγηκα πρωι εξω να νιωσω της σταγονες  πανω στο προσωπο μου...
..που πεφτουν πανω μου σαν απλο αγγιγμα..
..η καλυτερη μερα μου σημερα για μενα αυτη ειναι....
...........
...να πινω πρωι εξω το καφε μου και οι σταγονες που πεφτουν απο τη κληματαρια πανω στο τραπεζακι μου...
....με συναρπαζουν....
..............
...ολα βρεγμενα εξω..
..κατω  νερα να κρατα η αυλη μου...
..σταγονες να πεφτουν....
...φανταστικο σκηνικο και ονειρεμενο οπως το βλεπω....
...............
...ποσο θα ηθελα να ειχα μια φιλη διπλα μου τωρα....
..χωμενος μεσα στην αγκαλια της...
..να βλεπαμε μαζι αυτο την ομορφη μερα μετα τη βροχη....
...και απο καθε σταγονα που πεφτει να την επιανα να την εκανα χρωμα...
..να γεμιζα με ανταυγειες τα λυτα μαλλια της...
...για να θαμπωσω το ουρανιο τοξο να μην βγει....
...................
..να τη κρατω σφιχτα διπλα μου να της χαρισω τη γαληνη που θα φερνει το αγγελικο μου αγγιγμα...
....................
..μη μου γελας φιλη μου....
..αληθεια σου γραφω...
..η καθε σταλα που πεφτει εχει τη δικη της ομορφη πνοη...
...απλα νιωσε τη...
................
...σχωρεστε με φιλες μου ...
....ημαρτον....
...μια απλη καλημερα μπηκα να πω και παρασυρθηκα απο την αγαπημενη μου  βροχη και την αυλη και οπως ειναι ολα βρεγμενα....
..............
..ομορφη τριτη σε ολους...
..καλημερες παντου...
...καλημερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου